Sisäänpääsyhakemus

• Mikä on Minecraft-nimesi?
    Ville24.

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
    Minulla on vain yksi Minecraft-tili.

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa?
    Mielestäni tärkein (ja itsestäänselvin) sääntö on se, että huijauksia ei saa käyttää. Ne pilaavat muiden peli-ilon ja tuovat epäreilun aseman muille, jotka pelaavat rehdisti.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
    Valtakausi on Minecraft-roolipelipalvelin. Trailerin perusteella ominaisuudet näyttävät monipuolisilta ja pelaaminen mielenkiintoiselta!

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
    Varmasti monia, jotka ovat pelanneet/pelaavat Aurinkomaassa.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
    Olen pelannut Aurinkomaassa jo Kirjon ajoista asti, ja olisi mielenkiintoista pelata myös toisella suomalaisella roolipelipalvelimella, kun niitä on niin vähän.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

Tunnelma oli jo pitkään ollut kireä, kun resurssit kävivät vähiin, ja vallanpitäjät vaihtuivat yhtenään. Kansa oli tyytymätön, ja mellakoita oli usein. Olin kyllästynyt olemaan vain isojen herrojen alaisena, juoksemassa paikasta toiseen, palvellen kaikkia, minkä kerkesin. Kun kuulin uudesta mantereesta, päätin, että oli muutoksen aika. Halusin aikaa itselleni, omille asioilleni. Uudella mantereella voisin aloittaa kaiken alusta - voisin työskennellä itse itselleni.
    Viimein koitti se päivä; kävellessäni kohti satamaa, kuulin kuinka laivojen purjeita levitettiin, ja näin kuinka suuret laivat oli täynnä ihmisiä. Minä nousin kyytiin heidän joukossaan. Matka lähes tuntemattomaan alkoi.

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata