sisäänPääsyhakemus

• Minun minecraft nimeni on Tunti

• Minulla on 3 Minecraft-tiliä Tunti MrTunti ja Tunti_SF

• Minun mielestä valtakaudesta tärkein sääntö on käyttäytyminen koska esim kiusaaminen voi saada aikaan pysyviä
      henkisiä vammoja jotka vaikuttaa esim kouluun

• Käsitykseni valtakaudesta on että se on vakava larppaus servu jossa on paljon erilaisia plugineja jotka tuo paljon lisää
      minecraftin pelaamiseen ja ovat kuin modeja

• Tunnen valtakaudesta muuminyymin 0skun ja Latt1an en tiedä että ketkä kaikki jotka tunnen pelaavatko he

• Se on kuulostanut hyvältä esim kun olen kuullut Tubulta 0skulta ja muuminyymiltä ja kun 0sku on screensharennut valtakautta

• Olipakerran Tunti jonka unelma oli tulla luostarimunkiksi ja päätti yrittää päästä nyt oikeasti tekemään unelmasta totta ja päästäkseen pitää ensimmäisenä päästä sinne maagiseen mailmaan hänelle kerrottiin että jos pääset niin pääset luostarimunkiksi hän toivoi että hänelle annettaisiin maagisen portaalin avain hän päätti lähetä etsimään tapaa päästä siihen maagiseen mailmaan jossa sai olla vain harvat ja valitut Tunti alkoi puhua omistajalle ja modeille hän yritti puhua heidät ympäri että päästäisi ja vihdoin kun hän keksi miten salaa pääsisi varastamaan avaimen hän livahti siihen maagiseen mailmaan valtakauteen.

• olen huono tekemään tarinoita tai hakemuksia tai mitään olemassa olevaa

• @Tunti Oikeinkirjoitukseen voisi kiinnittää huomiota, tarinaa voisi myös vähän elävöittää.
    Jos teet tämän, luultavasti hakemuksesi hyväksytään 🙂

• Tämä viesti poistettiin!

• Minun minecraft nimeni on Tunti.

• Minulla on 3 Minecraft-tiliä Tunti, MrTunti ja Tunti_SF.

• Minun mielestä valtakaudesta tärkein sääntö on käyttäytyminen, koska esim kiusaaminen voi saada aikaan pysyviä
      henkisiä vammoja, jotka vaikuttaa esim kouluun.

• Käsitykseni valtakaudesta on, että se on vakava larppaus servu jossa on paljon erilaisia plugineja jotka tuo paljon lisää
      minecraftin pelaamiseen ja ovat kuin modeja.

• Tunnen valtakaudesta muuminyymin 0skun ja Latt1an en tiedä että ketkä kaikki jotka tunnen pelaavatko he.

• Se on kuulostanut hyvältä esim kun olen kuullut Tubulta, 0skulta ja muuminyymiltä ja kun 0sku on screensharennut valtakautta.

• Olipa kerran Tunti, joka eli täysin tavallista elämää kunnes hän löysi taikasauvan. Hän eka luuli taikasauvaa hienoksi kepiksi ja piti sen mutta vuoden päästä hän vahingossa kadotti kokonaisen talon ilmaan jota sen koommin enään ei nähty. Tunti oli tajunnut että toisessa ulottuvuudessa on kokonainen uusi maailma. Hän päätti etsiä sinne teleporttaus loitsun, mutta joka kerta kun Tunti yritti hän epäonnistui ja vapautui pahaa energiaa, joka meinasi tuhota koko maailman. mutta sitten yhtäkkiä kaikki se paha energia sinkoutui Tuntiin ja yhtäkkiä hän oli laivassa joka vei toiseen ulottuvuuteen.

• @Superi_ onko ny hyvä

• @Superi_ ???????????

• @Tunti parempi on, mutta kirjoitusvirheitä on hiukan. Luulen, että sut hyväksytään tällä 🙂

• En vaa tiiä missä

• @Tunti Pari pilkkya puuttuu ja puhekieltä, ei mitään suurempaa

• Minun minecraft nimeni on Tunti.

• Minulla on 3 Minecraft-tiliä Tunti, MrTunti ja Tunti_SF.

• Minun mielestä valtakaudesta tärkein sääntö on käyttäytyminen, koska esim kiusaaminen voi saada aikaan pysyviä henkisiä vammoja, jotka vaikuttaa esim kouluun.

• Käsitykseni valtakaudesta on, että se on vakava larppaus servu jossa on paljon erilaisia plugineja jotka tuo paljon lisää
      minecraftin pelaamiseen ja ovat kuin modeja.

• Tunnen Valtakaudesta muuminyymin, 0skun, Latt1an ja azfreezin en tiedä ketkä kaikki tuntemani pelaavat Valtakautta.

• Se on kuulostanut hyvältä esim kun olen kuullut Tubulta, 0skulta ja muuminyymiltä, ja kun 0sku on screensharennut valtakautta.

• Olipa kerran Tunti, joka eli täysin tavallista elämää kunnes hän löysi taikasauvan. Hän eka luuli taikasauvaa hienoksi kepiksi ja piti sen mutta vuoden päästä hän vahingossa kadotti kokonaisen talon ilmaan jota sen koommin enään ei nähty. Tunti oli tajunnut että toisessa ulottuvuudessa on kokonainen uusi maailma. Hän päätti etsiä sinne teleporttaus loitsun, mutta joka kerta kun Tunti yritti hän epäonnistui ja vapautui pahaa energiaa, joka meinasi tuhota koko maailman. mutta sitten yhtäkkiä kaikki se paha energia sinkoutui Tuntiin ja yhtäkkiä hän oli laivassa joka vei toiseen ulottuvuuteen.

Valtakausi tässä muokattu sisäänpääsyhakemus

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata