Sisäänpääsyhakemus

• Mikä on minecraft nimesi?
    Minun minecraft nimeni on Ninjaanas.

Kuinka monta minecraft tiliä sinulla?
    Minulla on vain yksi minecraft tili.

Mikä on sinun mielestäsi tärkein sääntö?
    Ei saa grieffata on minun mielestäni tärkein sääntö.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
    Olen saanut käsityksen, että valtakausi on roolipelillinen servu. Palvelimena se on kehittynyt roolipeli server.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudesta? Jos tunnet, niin ketkä?
    Tunnen yhden ihmisen ja se on Rolli 2005.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
    Minut sai hakemaan Valtakauteen siksi, kun pidän hyvistä servereistä ja myös roolipelillistä.

Kerro tarina, kuinka roolipeli hahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

Olipa kerran poika nimeltä Ninjaanas hän eleili pienessä kaupungissa. Eräänä päivänä hän päätti, että lähtee hevosella matkaa ja etsii uutta elämää. Hän kulki ja kulki löytämättään mitään. Yhtenä päivänä hän pääsi kylään satama kylään ja hän näki, kun ihmiset kantoivat laukkujansa suureen laivaan ja hän päätti itsekin lähteä laivalle vaikka ei itse tiedä mihin laiva oli menossa. Ninjaanas meni ihmisen luokse ja kysyi "Saako teiltä ostaa laivalipun?" Mies katseli minua ja kysyi "ja mihinköhän päin?" Vastasin "niin kauas kun on mahdollista." Mies lykkäsi lipun Ninjaanaksen käteen ja hän maksoi ja meni laivaan.

• Jos lisäilet tarinaasi hiukan jotain. Ja teet siitä mielenkiintoisemman luulen että tulet pääsemään

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata