Sisäänpääsyhakemus

• Minun Minecraft-nimeni on Peepo. Minulla on tällä hetkellä vain 1 käyttäjä. Minun mielestä tärkein sääntö on roolipelaaminen ja asiallinen käytös, jos et roolipelaa etkä käyttäydy asiallisesti se voi pilata muiden pelikokemuksen. Olen saanut käsityksen palvelimesta, että se olisi 1600-luvulle sijoittuva roolipelipalvelin. Minut sai hakemaan palvelimelle mielenkiintoinen tarina ja vakavasti otettu roolipelaaminen ja toivon, että se pitäisi paikkansa.
    Tässä tarinani:
    Peepo heräsi Aurinkoisena n kukko kiekui. Peepo ajatteli, että edessä olisi taas normaali päivä, mutta hän ei arvannutkaan, että hänet käskettäisiin sotaan vihollisvaltoja vastaan. Ovelle koputettiin ja Peepo meni avaamaan oven. Ovella oli mies jolla oli sotapuku päällään. Hän kertoi, että Peepon tulisi lähteä sotaan nyt heti. Pääkaupunki oli jo vallattu ja Peepon tulisi taistella 40 000 miehen armeijassa ja koettaa saada viimeisillä voimilla yllätyshyökkäys, koska viholliset näemmä juhli voittoaan. Peepolla ei ollut muuta vaihtoehtoa, kun lähteä sotaan. Yön koittaessa Armeija hyökkäsi pääkaupunkiin, mutta he huomasivat jo kaukaa suuren armeijan lähestyvän. He kokosivat miehet ja olivat valmiita puollustamaan pääkaupunkia. Kun Peepo hyökkäsi armeijansa kanssa, viholliset vastasivat vastahyökkäyksellä. Peepon armeija ei voinut mitenkään pärjätä vihollisilleen ja perääntyi. Kohta alkoi suuri takaa-ajo. Viholliset jahtasivat heitä meren rantaan asti. Peepon armeijasta oli jäljellä vain pari sataa miestä, kohta vain parikymmentä. He löysivät rannasta pienen purjeveneen ja lähtivät seilaamaan kohti merta. Viholliset kuitenkin olivat ovelia ja ampuivat laivaan liekehtiviä nuolia ja syttyi palamaan ja upposi. Vesi oli liian kylmää uitavaksi, joten hän menetti tajunsa. Kohta hän huomasi selvinneensä sattumasta ja oli laivassa. Hän nousi ylös ja huomasi merimiehen. Hän meni ja kysyi missä olen. Merimies sanoi, että he löysivät Peepon merestä ja he olivat matkalla uudelle mantereelle. Peepo ajatteli, että vielä joskus hän kostaisi heille. Ps: tuossa yhdessä kohtaa koitin korjata sanaa, mutta se pilasi sen ja kävi joku bugi ja se vain poisti kirjaimia. Olin liian laiska enkä jaksanut kirjoittaa kaikkia uudelleen. Siinä piti siis lukea Peepo heräsi aurinkoisena talviaamuna.

• Hakemuspohjaa olisi ollut syytä käyttää.

Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata