Kehitysideaa.



  • Mielestäni kalastusta voisi huonontaa, se tuo helppoa ja ilmaista ruokaa. Kalastus voisi olla vaikeampaa, jolloin kala olisi arvostetumpaa ruokaa. Esimerkiksi kalalla ei ole kysyntää, koska jokainen joka sitä haluaa kalastaa itse. Onkeen voisi vaikka lisätä koukun, johon tarvitsee rautaa.
    Silloin onkea ei olisi niin helppoa valmistaa, jolloin kalastaminen siirtyisi enemmän vain kalastajille.
    Toinen vaihtoehto olisi kalan ruokapisteiden vähentäminen, esimerkiksi kala voisi antaa vain yhden ruokapalkin ruokaa, jolloin se ei olisi niin hyödyllistä

    Toinen asia on mobien droppejen huonontaminen. Kun kaikki pelaajat tappavat yöllä mobeja, kohta kaikilla on omat aseet ja vaatteet. Tämän takia kukaan ei halua esimerkiksi räätäliksi, koska tappamalla pari mobeja saa jo kaikki tarvittavat vaatteet. Seppä taas ei saa aseita myytyä, koska mobeja tappamalla saat aseen, jonka korjaat tahkolla täydelliseen kuntoon.

    Muidenkin mielipiteitä tästä olisi kiva kuulla.
    -Superi_
    P.s tää on varmaan kirjoitusvirheitä täynnä, koska kirjoitin puhelimella 🦌



  • Onkiin voisi myös tarvita syötin joka kuluu aina kun saat kalan.



  • Joitain ideoita toteutettu.

    Onki valmistetaan jatkossa näin:

    onki.png



  • Ongelmaa ruuanpaljouden kanssa lähtisin ratkaisemaan ensisijaisesti mobien määrää ja niistä saatavan mädäntyneen lihan määrää vähentämällä. Myös esimerkiksi kalastuksessa kalansaannin hidastaminen voisi ratkaista ongelmia. Onki on kuitenkin aloitteleville pelaajille se henkireikä, joka auttaa pysymään elossa. Vaikka kyseessä onkin vain yksi rautahippu, sen saamiseen pitää hakata kokonainen rautamalmi, jollaisen saaminen varsinkin uutena pelaajana voi olla vaikeaa.

    Mobien droppien huonontamista kannatan itsekin ehdottomasti. Ei kukaan ryhdy räätäliksi nyt kun yhdessä yössä hakkaa mobeilta repun täyteen tavaraa, vaatteita, piippuja, perunaa, porkkanaa, rautaa ja aseita.


Kirjaudu sisään voidaksesi vastata