Sisäänpääsyhakemus

• Mikä on Minecraft-nimesi?

• Minecraft-nimeni on Joquliina.

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?

• Omistan yhden Minecraft-tilin.

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)

• Minusta kaikki säännöt ovat tärkeitä. Sääntönne on tiivistetty hyvin, joten säännöistä ei ole mahdollista löytää yhtäkään vähemmän tärkeää. Jos minun on pakko nimetä yksi sääntö, nimeän varmaankin huijausten (nk. "hackaamisen") kieltämisen.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?

• Valtakausi on kuin eräs toinen roolipelipalvelin, mutta kuulemma parempi ja aktiivisempi. Siellä on paljon tavaroita joita ei normaalisti Minecraftissa ole ja asiat toimivat eri tavalla. Sitten pelaajat elävät siellä.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?

• Tunnen Ninjaanaksen. Tunnen myös myös muita pelaajianne nimeltä, jotka ovat pelanneet toisella roolipelipalvelimella.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?

• Ninjaanas vaati tekemään niin. Minulle kerrottiin että Valtakausi on paljon parempi kuin toinen roolipelipalvelin, jolla jo pelaan melko aktiivisesti. Ajattelin että tulen sitten katsomaan, että millainen palvelin on oikeasti kyseessä. Vähän kun katselin verkkosivustoanne ja YouTube-kanavaanne, niin ihan hyvän kuvan palvelimestanne sain ja varmaankin voisin pelatakin aktiivisesti.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

• Eräänä iltapäivänä lähdin torille ostamaan jauhoja torilta. Huomasin matkallani, että torin lähellä olevalle aukiolle oli kokoontunut paljon ihmisiä. Lähdin katsomaan, mitä siellä oli tapahtumassa. Aukiolla myytiin tervaa, jota ihmiset ostivat innoissaan. En koskaan ollut nähnyt tervaa. Kapusin erään laatikon päälle nähdäkseni yhteen tervatynnyreistä. Kurkistin tynnyriin, mutta horjahdin laatikon päältä ja tipahdin tervatynnyriin pää edellä. Tynnyri kaatui ja se pyöri vinhasti alamäkeä pitkin suoraan satamaan muiden tynnyreiden viereen, joita lastattiin laivaan. Yritin päästä tervatynnyristä ulos, mutta joku pani tynnyriin kannen ja kantoi tynnyrin johonkin. Yritin huutaa apua, mutta hän ei avannut tynnyriä. Tynnyri lastattiin laivaan ja vähän ajan kuluttua laiva lähti liikkeelle.
      Heräsin kovaan ovenkolahdukseen. En tiennyt missä olin. Olin viettänyt tynnyrissä pitkän ajan ja minulla oli kova jano ja nälkä. Taskussani oli ollut leivänpala, jonka olin jo syönyt. Voimakas tervan haju aiheutti päänsärkyä. Joku alkoi kantamaan minua johonkin. Tynnyri laskettiin alas ja sen kansi avattiin. Satamatyöntekijä nosti minut ihmeissään ylös tynnyristä ja kysyi, miten olin joutunut tynnyriin. Selitin hänelle kaiken ja hän kertoi, että en pääsisi takaisin kotiini enää, koska laivaliikenne vanhaan asuinpaikkaani oli lopetettu kokonaan. Kiitin satamatyöntekijää vapauttamisestani. Lähdin kävelemään kohti tuntematonta kaupunkia, jonka satamaan olin ilmeisesti saapunut. Aurinko oli nousemassa, eli olin viettänyt koko yön tynnyrissä. Aloin etsimään paikkaa, jossa puhdistautua, koska hiukseni ja vaatteeni olivat aivan tervaisia.

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata