Sisäänpääsyhakemus

• Mikä on Minecraft-nimesi?

· Ilmari42

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?

· Yksi
    Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)

· Sääntö, joka koskee grieffausta

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?

· Ymmärtääkseni Valtakausi on roolipelipalvelin, jossa on kuningaskuntia ja normaalista vanillasta poikkeavia ominaisuuksia.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?

· Joskuuu ja Ez_PvP

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?

· Olen kuullut siitä paljon positiivista, ja innostuin katsottuani trailerin.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

Kello oli jo reippaasti yli keskiyön, kun isä vihdoin palasi kotiin. Äiti tietenkin toivotti tämän lämpimästi tervetulleeksi, kuten aina, mutta kun tuli minun vuoroni halata häntä, valitsin toisin. Kohtasin tuon hämmentyneen katseen. “Lupasit, että lopettaisit” sanoin tukahtuneesti, ja marssin tuon ohi ulko-ovelle. Käännyin ympäri, ja palasin äitini luo, halasin tätä ja kävelin ovesta. Silloin en tiennyt, ettei seuraavaa kertaa tulisi.

Istuskelin laiturilla, ja katselin kuuta veden pinnasta. Oloni oli turtunut, päässäni ei liikkunut mitään. Kaivoin taskustani pienen pullon, ja kumosin sen sisällön suuhuni. Neste poltteli kurkussani, mutta se ei ollut suurin ongelmani, etenkään sen jälkeen, kun tunsin napakan iskun takaraivossani, ja molskahdin jäiseen meriveteen.

Päätäni särki, mutta oloni oli lämmin. Kuoleminen ei sittenkään ollut yhtään hassumpaa. Nopeasti minulle kuitenkin selvisi, että sydämeni hakkasi edelleen rinnassani. Olin samaan aikaan huojentunut ja pettynyt. En saanut hengähtää kauaa, ennen kuin joku karjaisi aivan vieressäni “Merimies heräilee”. Ääni kuului selkeästi miehelle, ja siitä huokui huvittuneisuus. Pakotin silmäni auki, ja hetken ajan luulin sukeutuneeni, mutta syylliseksi tuntemukseeni osoittautui kirkas lyhty, jota pideltiin aivan kasvojeni yllä. Hetken hengiteltyäni tajusin, että huone keikkui. Jouduin kasailemaan kauemmin kuin lieni sopivaa, ennen kuin tajusin, että olin laivassa. Laivassa, jonka määränpäätä en tiennyt.

• Hieno tarina 🙂

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata