Sisäänpääsyhakemus

• Mikä on Minecraft-nimesi?

Manuonmuna

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?

Kaksi

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)

Grieffaaminen (koska itse ainakin ärsyttäisi jos puoli vuotta on jotain rakentanut ja joku tulisi räjäyttämään sen kahdessa minuutissa)

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?

Valtakausi vaikuttaa erittäin mukavalta yhteisöltä johon olisi itsekkin kiva päästä, olen etsinyt tämmöistä RP palvelinta jo jonkin aikaa.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?

mckrisu28 ja Naxutin

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?

Valtakausi vaikuttaa palvelimelta jota olen ettinyt aika kauan ja kun pari kaveriakin pelaa palvelimella.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

Mies nimeltä Manu asui pienessä kylässä suuren vuoren huipulla jonne ei monet uskaltaneet vaeltaa yksin. Kerran Manu oli seikkaillut syvässä luolassa etsimässä aarteita ja harvinaisia artefakteja. Ulos tullessaan luolasta hän huomasi veneen rikkinäisen laiturin vieressä, veneessä seisoi mies jolla oli iso viitta päällä ja airo kädessä. Manu huusi ensiksi kaukaa miehelle

• Kuka olet?
      Mutta mies ei vastannut. Tämän jälkeen Manu meni laiturille ja kysyi uudestaan
    • Kuka olet?
      Mies nosti päänsä ja sanoi
    • Nimelläni ei ole väliä, mutta sinun on tultava mukaani.
      jonka jälkeen mies otti Manusta kiinni ja vetäisi hänet veneeseen ja löi hänet tajuttomaksi. Manu heräsi päivän päästä Ihmeellisestä paikasta, jossa mies odotti Manua ja sanoi
    • Tervetuloa Valtakauteen!

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata