Hakemusta muutettu

• Mikä on Minecraft-nimesi?

COLAZGAMEZ

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?

Vain yksi.

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)

Metapelaus, sillä se vie innon roolipelaamisesta.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?

Se on 1600-luvulle sijoittuva roolipelipalvelin.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?

Joskuuu

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?

Kuulin ystävältäni.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

Minun perheeni oli köyhä ja he eivät pystyneet ostamaan ruokaa kaikille meille, joten he päättivät heittää minut ulos yksikseen. Kävelin pitkiä matkoja yhteen suuntaan, tietämättä minne menen. Pyytelin ruokaa muilta, mutta vain harva vain antoi ja aika vähän. Päiviä kului kunnes vanha nainen huomasi minut nukkumassa puun luona maassa. Hän kertoi minulle mantereesta, jossa minulla olisi parempi olla. Hän kertoi minulle minne suuntaan minun pitäisi mennä, jotta pääsen laivalle, joka vie minut perille.

Ei ollut onneksi pitkä matka, koska kylämme on meren vieressä. Päätyään sinne minun piti sanoa laivan kapteenille sana, jonka nainen oli minulle kertonut. Sen kuultuaan kapteeni tietäisi minne minut pitää viedä. Se sana oli "Heikki", se oli kuulemma tarpeeksi arkisen kuuloinen. Olen rohkea nuori nainen. Ikääni en valitettavasti tiedä, koska vanhemmat ei olleet kertoneet, eikä me ikinä vietetty syntymäpäivääni.

• Sisään vaan

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata