Sisäänpääsyhakemus

• Minecraft nimeni on Leppakangas.

Minulla on vain yksi Minecraft tili.

Mielestäni tärkein sääntö on, että ei saa griefata, jos saisi, en olisi tullut koko palvelimelle.

Minun mielestäni Valtakausi on roolipeli palvelin, jossa on paljon erikoisia esineitä, ja paljon rooleja.

Tunnen muitakin, jotka ovat pelanneet valtakaudessa, he ovat Possumies26, ja Rolli2005.

Päätin hakea tälle palvelimelle, kun Possumies26 kertoi siitä minulle, ja olen muutenkin kiinnostunut roolipelistä.

Tässä tarinani, miten hahmoni päätyi Valtakauden mantereelle vievään laivaan:

---------------------------------------------------------------------------------------------------¤
    Tulen Roihun kuningaskunnasta, joka on monien merien päässä Valtakauden mantereesta.

Olin siellä tunnettu kreivi, mutta kuten koko muukin maailma, Roihuunkin tuli uutisia tästä uudesta mantereesta.

Kuninkaamme päätti kerätä ritareita ja muita suurmiehiä matkalle tänne uuteen mantereeseen.

Minutkin valittiin mukaan tälle matkalle.
    Olimme satamassa, ja katsoin, kun laivaamme marssi kaikenlaista väkeä.

Kun muu väki pääsi laivaan, menin mukana.

Laiva lähti yöllä, ja matkustajat olivat mukana.

Nyt matkaa oli kulunut jo 80-päivää, mutta kaukana näkyi mustia lippuja.

Merirosvot tulivat, ja ryöstivät laivan kaikista aarteista, ja jättivät meidät lähimmälle saarelle.

Sain irrotettua laivasta veneen, ja lähdin lähintä kaupunkia kohti veneelläni.

Siellä oli satama, ja satamassa laiva.

Kysyin, minne tämä laiva oli menossa, ja he vastasivat: Uudelle mantereelle.
    Kysyin, pääsisinkö minäkin mukaan, sillä en halunnut jättää tehtävääni kesken.

Pääsin mukaan mantereelle vievään laivaan, ja tämä "uusi mantere", oli Valtakauden mantere.

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata