Ontime

• Ontime-komento olisi ihan siisti lisäys ja hyvä virtuaalikikkeli aktiivisimmille pelaajille.

• Minulla on hieman ristiriitaisia tunteita ontime-komennosta. Se saattaisi lisätä pelaajien aktiivisuutta, kilpailuhenkeä ja ylentää yhteisöä yleisesti, mutta toisaalta se saattaa lisätä afkaamista, jota itse en koe kovin roolipelimäiseksi. Olisi kiva, kun pelaajat oikeasti pelaa palvelimella.
    Kuitenkin olisi kiva kuulla muiden näkökulmia asiaan, niin että pääsisi itsekin jommalle kummalle puolelle tämän asian kanssa!

• @Cestroneus Palvelin ei nyt muutenkaan ole niin roolipelillinen huippu että tällainen sitä ainakaan merkittävästi vähentäisi. Eiköhän tässä tapauksessa hyödyt voita haitat.

• @Cestroneus
    Väite afkaamisen lisääntymisen haitallisuudesta on vähän omituinen. En usko, että pelaajat lopettavat kokonaan aktiivisen pelaamisen ja rupeavat sen sijaan afkaamaan. Näkisinkin ennemminkin, että tämä olisi hyvä asia serverille. Ne, jotka muutoin lähtisivät palvelimelta, jäisivätkin nyt afkaamaan ja lopettaisivat siis aktiivisen pelaamisen. Näin pelaajamäärät nousisivat. Kuka muistaa, mikä on (ainakin VK:n discordin yleisen mukaan) yleisin syy sille, että kukaan ei halua pelata Valtakaudessa? No se, että kukaan muukaan ei pelaa! Nyt palvelimella olisi aina kasa afkaajia nostamassa pelaajamäärää ja houkuttelemassa muita pelaajia paikalle. Itse ainakin liityn palvelimelle paljon mieluummin jos siellä on 20 pelaajaa kuin jos siellä on 5 pelaajaa, vaikka niistä 20:stä 15 olisikin afkissa.

• Tämä on toteutettu.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata