Sisäänpääsyhakemus

• Mikä on Minecraft-nimesi?
    Tupki

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
    Yksi

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
    kaikki huijaus ja häksit

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
    teemana hyvä ja mielenkiintoinen. Roolipeli

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
    Kyllä. Rolli2005

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
    positiiviset kokemukset ja kommentit tutuilta.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
    Olin 14 kun Ajauduin haaksirikkoon. Oli sumuinen ja tuulinen sää kun, laivani kippasi tuulen voimasta ympäri. Minä löysin tieni saarelle muita en enää nähnyt. Olin aukiolla saarella muutaman kuukauden omillani kunnes, näin laivan joka, oli tulossa saarelle poiketakseen siellä. Miehistöstä osa kävi saarella hakemassa laivaan lisää muonaa ja jotain muita tarpeita. Sillä aikaan kun, kukaan ei nähnyt hyppäsin laivan varastotilaan olin niin hiljaa kuin voin ja kun tulin ulos sieltä olin Valtakaudenmantereelle.

• Laitaisin enemmän tarinaan. Kertoisin oliko myrskyinen sää, Yleistä yleensä. ja kertoa miten olit joutunut Haaksirikkoon. Itseäni kiinnostaisi!

• @Tupki Kirjoitusasua ja oikeinkirjoitusta voisi vähän vielä parantaa niin hyvä tulee.

• Juu, tosiaan, kuten Superi_ jo edellä mainitsi, kirjoitusasua sekä oikeinkirjoitusta voisi parantaa, sekä Tarinaa lihavoittaa.

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata