sisäänpääsyhakemus

• Mikä on Minecraft-nimesi?

JKopsa

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?

1

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa?

Huijauskomennot

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?

Mielenkiintoinen sekä jännittävä. Roolipelipalvelin.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?

Kyllä. Rolli2005

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?

Kuulin Rollilta miten mukava ja mielenkiintoinen rp maailma se on.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

Asuimme pienellä maatilalla isäni kanssa joka jäi leskeksi pian syntymäni jälkeen. Olin aina ihannoinut isääni kuinka hän on henkisesti vahva ja kaikista töistä huolimatta jaksoi pitää minusta huolta sekä leikkiä illalla kaiken päivän uurastamisen jälkeen ennen nukkumaanmenoa, kun olin pieni.

Oli syntymäpäiväni ja olin juuri täyttänyt 16, kun kuulimme pienen metsikön takaa hevosen laukkaa sekä epämääräistä huutoa. Sanaakaan sanomatta tuntemattomat muu-maalaiset polttivat peltomme ja sen enempää en kerennyt jäädä katsomaan, kun lähdin juoksemaan karkuun niin kovaa kuin jaloistani suinkin vain pääsin.

Olin eksynyt. Keskellä hämärtyvää iltaa ja pimeää metsikköä vaeltelin kuin mikäkin hoopo vailla päämäärää. kunnes löysin rannan jonne laitoin pinen nuotion pystyyn lämmitelläkseni ja eipäs aikaakaan, kun seuraani tuli vanhempi mies. Juttelimme siinä niitä näitä, kunnes puheeksi tuli kotikato ja mitä muu-maalaiset olivat tehneet tilallemme. Isästäni minulla ei ollut mitään tietoa, oliko hän selvinyt edes hengissä. Hän tarjoutui auttamaan, jos vain luottaisin häneen. Hän tarjoaisi minulle laivallaan kyydin uudelle mantereelle jossa pääsisin aloittamaan uuden elämän. Vain aika näyttää mitä tulevaisuus tuo uudella mantereella tullessaan.

• Hakemus erinomainen, sisään vaan! 👍

• Tälläisiä Hakemuksia pitäisi olla enemmäm! Hakemuksen tarina erinomainen!

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata