Sisäänpääsyhakemus

• Olen Lillitys.

Minulla on yksi Minegraft -tili.

Mielestäni muiden pelaajien kunnioitus ja pelaajien omaisuuden rauhaan jättäminen on tärkeää. Kiusaamista en suosi enkä hyväksy.

Näkemäni ja kuulemani perusteella sain käsityksen, että Valtakausi on jännittävä, realistinen, kehittyvä ja kehittävä peli joka sijoittuu 1600 -luvulle.

Tietääkseni tuntemani munaville, siika, rolli ja maanvaiva pelaavat serverillä.

Rolli suositteli ja trailer vakuutti minut täyttämään hakemuksen Valtakauteen.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

Erosin väkijoukossa vanhemmistani kun pakenimme nälkäkuolemaa satomme huvetessa. Odotin vanhempiani satamassa, josta laivamme lähti samana iltana. Astuin lähtevään laivaan , koska uskoin vanhempieni vilahtaneen huomaamatta sisään. Saavuimme Valtakauden mantereelle ja täpötäyden laivan tyhjentyessä ymmärsin, että olin yksin. Nälkäni saatellessa minut metsään syömään marjoja uskoin etten voisi luottaa kehenkään, enhän voisi etes puolustautua hyökkääjiä vastaan. Metsässä opin nukkumaan puussa ja myöhemmin rakentamaan suojan. Opin valmistamaan ja käyttämään aseita ja sen myötä metsästämään, nylkemään ja selviytymään itse. Kasvoin aikuiseksi ja tapasin metsäpolulla Leipuri Rollin joka ohjasti minut Holmi -nimiseen kaupunkiin myöhemmin. Viihdyin kaupungissa ja päätin jäädä.

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata