SisänpääsyHakemus

• Hakemuspohja:

Otsikko: Sisäänpääsyhakemus

Mikä on Minecraft-nimesi?

• Granaatti

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?

• Minulla on ihan yksi käyttäjä

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)

• Ei saa grieffata ja käyttäytyä asiallisesti servesillä

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?

• Mukavan ja hienon näköisen serverin, Valtakausi on roolipeli Minecraft serveri.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?

• Kyllä tunnen, Rolli, JKopsa, Tupsu, munaville ja lillitys

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?

• Mielenkiinto roolipeli serveriin, jossa ihmiset oikasti yrittää elää siihen vanhaan aikaan.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

Oli aika kun minulle synty seikkailu hailu, jonka takai rakensin veneen ja lähdin merelle seikkailemaan kohti tyhjyyttä. Seilailin monta päivää ja yötä, mutta rantaa ei näkynyt. Minulla alkoi ruoka ja juomavesi loppua.
    Seilaillen jo jonkun aikaa, en itse muista kuinka kauan, alkoi ukkostaa merellä, jonka seurauksena syntyi hirmu myrsky.
    Myrsky heitti venettäni oikealle ja vasemmalle, vene oli pullollaa jo vettä. Vene oli jo kääntyä ympäri monesti. Myrsky vaan kasvatti ja kasvatti voimiaan, jonka jälkeein aioin otta purjeet kasaan.
    Ottaessaan purjeita pois, laivan keikautti niin vahvasti, että kaaduin ja löin pääni, jonka jälkeen olin tajuton.
    Heräsin linnun tökkivän minua jollain hiekka rannalla, löin linnun hääteen, jonka jälkeen kattelin ympärille enkä nähnyt hengen henkeä.
    Luultavasti minun vene murskaantui aallolla, kun olin tajuton.
    Noustessani pystyyn katselin ympärille ja lähdin kävelemään rantaa myöten, jonka jälkeen löysin pienen satamanna, jossa oli laiva, jossa vietiin heinää ja suolaa meren ylitse. Tiesin että laiva, oli minun aina keino päästä pois saarelta. Hiippailin laivaan salaa ja piilouduin laivan uumeniin. Nukahdin laivaan.
    Heräsin kun minut herätettiin laivan henkilöstö, olin jo pelätessäni että he heittävät minut pois, mutta ne jättivät minut yhdellä ehdolla, jos teen töitä heille.
    Tällein minä joudun tänne, mantereelle, laivan mukana

-Granaatti 🙂

• Tarina on hyvä ja pitkä!
    Sisään vain Valtakauteen. Saadaan varmasti hyvät RP hetket.

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata