Sisäänpääsyhakemus

• Mikä on Minecraft-nimesi?

• Niemineeee97

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?

• Periaatteessa 3 ja periaatteessa 1 . Yksi omassa käytössä ja kaksi muuta olen tehnyt pienemmille sisaruksille.

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)

• Kaikki säännöt ovat tietenkin tärkeitä, mutta omasta mielestä tärkein on käyttäytyminen asiallisesti.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?

• Mielenkiintoinen roolipeli , joka perustuu 1600 luvulle ja jota kaikkien pitäisi päästä vähintään kokeilemaan.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?

• En tunne

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?

• Etsin netistä tietoa miten voisin löytää pelikavereita ja tämä tuli vastaan 😄 ja tietenkin vaikutti hyvin mielenkiintoselta!

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

Olin tylsistynyt elämääni. Kaipasin jotain uutta ja hauskaa ja mielenkiintoista, joten päätin lähteä vaeltamaan. Kiertelin vaikka ja missä upeissa paikoissa! Jo jonkun aikaa vaellessani löysin pienen kylän, johon hetkeksi jäin. Päätin mennä illalla kävelylle majatalosta ja juuri takaisin palatessani kuulin parin muun juttelevan eräästä mielenkiintoisesta paikasta. Jäin salakuuntelmaan heitä hetkeksi. He kuvailivat paikkaa mahtavaksi ja erinomaiseksi mantereeksi. Pian he jo huomasivat minut kulman takana ja pyysivät lähemmäksi. Varoen liityin heidän seuraansa ja kerroin kuinka ihanalta paikalta se kuulosti josta he puhuivat. Toinen heistä kertoi, että puolen yön aikaan on lähdössä laiva läheisestä satamasta, mutta sanoi myös että ei sinne kuka tahansa pääse! Tässä kohtaa vähän jo pelästyin, ja mietin mitä minulta vaaditaan että sinne pääsen. He kertoivat henkilöstä jonka juttusille tarvitsisi mennä, jotta saisi luvan astua laivaan. Hänet kuulemma löytäisi satamasta, mutta kukaan ei tiedä miltä hän näyttää tai mikä hänen nimensä on. Päätin lähteä etsimään tätä kyseistä henkilöä satamasta heti. Aikani kierreltyä satamaa, aloin jo menettää toivoni. Jäin istumaan laiturille ja tuijotin tyhjyyttä. Istuin siinä tovin kunnes kuulen ystävällisen äänen takanani sanova "Haluatko sinä päästä laivaan vai miksi täällä istuskelet?". Hypähdin ylös pelästyneenä ja varoen sanoin "Kyllä, kyllä minä haluaisin.". Henkilö kysyi minulta yksinkertaisen kysymyksen, " Miksi?" Kerroin hänelle mitä olin lähenyt etsimään ja sen kun kuulin eräiden puhuvan tästä ihmeellisestä paikasta, jonne haluaisin nii kovasti päästä. Lopuksi kerroin, että pelkään etten löydä kyseistä henkilöä joka minut laivaan voisi auttaa ja haaveeni jäisi siihen. Hän alkoi kuitenkin vähän hymyilemään ja sanoi "Seuraa minua.". Uteliaana lähdin hänen peräänsä ja en voinut uskoa silmiäni! Se oli hän! Hän vei minut laivaan jolla pääsisin sinne upeaan paikkaan! Mutta hän kertoi, että vielä perille saavuttaessa on joku joka päättää pääsenkö sinne vai en. Nyt istun laivassa matkalla päämääräähän, jännittäen mitä tulee tapahtumaan.

• Jatkoon.

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata