Sisäänpääsyhakemus

• Mikä on Minecraft-nimesi?
    Cherrys__ (2 alaviivaa)

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
    1

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
    Kaikki säännöt ovat tärkeitä eikä niitä pidä rikkoa, mutta tärkein sääntö olisi grieffaus.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
    Keskiajalle sijoittuva roolipeli serveri, joka näyttää mahtavalta kaikin puolin.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
    Kyllä, Tupki, Rolli2005, JKopsa

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
    Kuulin muiden edellä mainittujen pelaavan serverillä, joten päätin itsekin tulla mukaan pelailemaan.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
    Kaksi vuotta sitten isäni kuoleman jälkeen elämäni oli yhtä kidutusta äitipuoleni ja hänen lellityn tyttärensä vuoksi. Päivästä toiseen vain haaveilin siitä kuinka pääsisin eroon heistä. Eräänä päivänä ollessani toreilla ostoksilla kuulin kahden miehen puhuvan merentakaisesta mantereesta ja sinne vievästä laivasta, joka vaatisi jostakin luopumista. Sillä hetkellä päätin, että tämä olisi se kauan odottamani mahdollisuus. Että minun ei tarvtsisi enään koskaan palata siihen käärmeiden pesään, jossa minulla oli aina vain tuskaa ja kidutusta olla. Suuntasin satamaan jossa iso laiva valkoisineen purjeineen odotti. Vedin keuhkot täyteen meren raikasta suolaista tuoksua ja katselin lentäviä lintuja, jotka vaanivat kalasaalistaan nälkäisinä. Päivä oli mitä mainioin tehdä tämä päätös ja päästä vapauteen vihdoin tästä kurjasta elämästäni. Menin laivan kapteenin luokse ja kysyin pääsisinkö mukaan tuolle salaperäiselle mantereelle josta olin juuri kuullut. Sitten kapeeni kysyi olinko valmis luopumaan jostain ja vastasin että kyllä olin. Olin niin valmis luopumaan ja riskeeraamaan kaiken, jotta saisin paremman tulevaisuuden. Olin valmis tekemään mitä vain tämän unelman eteen. Ja niin suuntasin kauas merentakaiselle mantereelle jota kutsuttiin Valtakaudeksi. Seikkailu alkakoot tästä!

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata