Sisäänpääsyhakemus

• Mikä on Minecraft-nimesi?

Spooder

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?

1

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)

Hackkien käytön kielto. Aika perus sääntö melkein jokaisella palvelimella, mutta silti paras tapa pilata sekä oma että muiden pelikokemus on juuri hackit.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?

Jonkinlainen roolipelipalvelin ainutlaatuisilla ominaisuuksilla höystettynä, tässä vaiheessa on hieman hankala sanoa enempää.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?

En tunne, mutta muutama kaveri saattaa hakea.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?

Traileri oli hyvin tehty ja herätti mielenkiinnon, vaikka kokemusta roolipelipalvelimista ei juuri olekkaan.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

Oon vähän huono tälläisissä, mutta:

Oli kirkas aamu, tuuli puhalsi viuhuen purjeissa ja kymmenet lokit lentelivät aluksen perässä kaloja kaloja välillä sukellellen. Tänä aamuna minä, Spooder, olin ruorissa, ja vaikka en varsinainen perämies ollutkaan niin laivan ohjaus oli silti suhteellisen helppoa pienen opastuksen jälkeen. Tänään viikkojen matka tulisi olemaan ohitse, ja pääsisimme vihdoin pitkän odotuksen jälkeen Valtakauden mantereelle. Siirtolaisuus oli kai perheessämme jonkinlainen elämäntyyli. Ensin oli laivalla lähteny isä ja vanhin veli, ja perässä muu perhe. Olin aina ollut perheen maltillisin ja rauhallisin jäsen, ja se taisi näkyä myös tässäkin asiassa kun vasta viimeisenä suostuin muiden perässä lähtemään, ja jättämään kaiken tutun ja turvallisen taakse. Kaikesta huolimatta sydämentykytykseltä ja pelonsekaiselta innolta ei voinut välttyä kun tuulen keskeltä kuuluu huuto: "MAATA NÄKYVISSÄ!!!"

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata