Sisäänpääsyhakemus

• Mikä on Minecraft-nimesi?

Minecraft-nimeni on Norppa65.

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?

Minulla on vain yksi Minecraft tili.

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)

Mielestäni tärkein sääntö Valtakaudessa on asiallisesti käyttäytyminen, koska tämä on kuitenkin vain peliä, joten mielestäni jälkeenpäin (pois näytön ääreltä) ei ketään saisi jäädä harmittamaan pelissä tapahtunut kiusaus/syrjiminen.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?

Olen saanut käsityksen, että valtakausi on hyvin roolipelillinen, realistinen ja edistynyt palvelin, johon on käytetty paljon vaivaa.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?

Kyllä eräs ystäväni pelaa valtakaudessa ja hän serveristä minulle kertoikin. Hänen pelaajanimensä on Top_si.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?

Kun ystäväni, jonka yllä jo mainitsinkin kertoi minulle palvelimesta ja sen monista ominaisuuksista innostuin heti ja lähdin tekemään tätä hakemusta tänne.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

Olin eräänä päivänä taloni edustalla kuokkimassa maata viljelyä varten, kun hälinä sataman suunnasta herätti mielenkiintoni. Lähdin kulkemaan sataman suuntaan kaupungin pääkatua pitkin, kun samalla katselin yli lipuviani poutapilviä. Kun sitten hetken kävelyn jälkeen saavuin satamaa, siellä oli paljon ihmisiä töllistelemässä suurta merenkäyntiin tarkoitettua laivaa. Kiinnostukseni heräsi, joten menin lähemmäs tutkimaan. Siellä ystävällinen vanha merikarhu otti minut vastaan ja kertoi, että he olivat menossa tutkimaan uutta manteretta ja etsivät miehistöä avuksi.
    Olin kyllästynyt homehtumaan tässä tylsässä kaupungissa, jossa ei koskaan tapahtunut mitään, joten päätin ilmoittautua mukaan. Kauhean moni ei ollut uskaltautunut mukaan joten sain pestin välittömästi. Matkani kohti tuntematonta määränpäätä oli alkanut.

• Hyvä hakemus! ;D

• Kiitti ;3

• Minä puollan hakemuksen hyväksymistä!

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata