sisäänpääsyhakemus

• Mikä on Minecraft-nimesi?
    kjk243

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
    1

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
    grief koska toisten talojen ja muiden rakennusten rikkominen on epäroolipelimäistä

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
    keskiaikainen roolipeli serveri

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
    Mahtikotka99 ja vekseli_pelaaja

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
    haluaisin pelata kavereitteni kanssa tällä serverillä.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
    Olen asunut kauan talossani, joka sijaitsee tasaisella niityllä pienessä kylässä. Taloni ei ole iso, mutta minulla on kaikki tarpeellinen. Talo on kallis, sillä minulla ei ole työtä ja kylä on pieni. Minun pitää lähteä talostani sillä en voi maksaa talosta enää. Pakatessani löysin vanhan karttani ja kompassin. Tutkin karttaa samalla kun sain loput tavaroistani pakattua. Karttaan oli merkitty pienen kyläni lisäksi satamakaupunki, vuoret, muut kylät ja toinen manner kartan reunassa. Minulla oli kolme vaihtoehtoa. Mennä toiseen kylään ja yrittää löytää talo, jossa asua. Toinen vaihtoehto olisi mennä vuorille hankkimaan malmia myytäväksi, kolmas vaihtoehto olisi mennä satamakaupunkiin. Mietin vaihtoehtoja. Vuorilla en pärjäisi, minulla ei ole tarpeellisia työkaluja malmien hankkimiseen. Toisessa kylässä en voisi asua kauan koska minulla ei ole paljoa rahaa. Satamakaupungissa voisin asua, mutta minun pitäisi löytää työ, jolla voisin maksaa talon ja perustarpeet. Paras mahdollisuuteni olisi todennäköisesti satamakaupungissa. Päätin lähteä kohti merta ja satamakaupunkia. Kartan ja kompassin kanssa minun pitäisi päästä perille muutamassa päivässä.

Lähdin matkaan samana päivänä. Matkallani minun pitäisi päästä kuusimetsän läpi ja laaksoja pitkin satama kaupunkiin. Jatkoin kävelyä koko päivän. Ilta oli jo pitkällä, kun päätin pysähtyä ja nukkua yön. Aamulla heräsin auringonnousuun ja lähdin jatkamaan matkaa, pääsin kuusimetsälle ongelmitta. Pääsisin perille huomiseen mennessä, jos kävelisin koko yön. Se ei kuitenkaan olisi hyvä idea, sillä minun pitäisi löytää työ- ja asumispaikka. Illalla mietin mitä työtä oikeastaan tekisin. Päätin, että selvitän asian päästyäni perille. Seuraavana päivänä lähdin metsästä, matkaa ei enää ollut paljon.

Pääsin satamakaupunkiin samana päivänä. Satamakaupunki on isompi kuin kylä, josta lähdin. Kiertelin loppupäivän kaupunkia ja löysin yö paikan, mutta jouduin myymään kartan ja kompassin talon omistajalle yösijaa vastaan. Seuraavana päivänä kiertelin ja kyselin töitä, mutta tuloksetta. Ainoa vaihtoehto olisi mennä meren yli toiselle mantereelle. Ei minulla ollut mitään hävittävää, joten pääsin veneeseen ja suuntasin kohti merta.

• Olisit selkeyden vuoksi voinut vain copypasteta hakemus formaatin. Tarina on myös aika laiskasti tehty ja oikeinkirjoitusta voisi parantaa. Kun nämä asiat korjaat, hakemuksesi luultavasti hyväksytään.

• muokattu

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata