Sisäänpääsyhakemus

• Mikä on Minecraft-nimesi? - A21B

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on? - Yksi.

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? - (Säännöt löydät wikistä.) En osaa päättää näiden väliltä, joten sekä Grief että Asiallinen käytös.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on? - Olen saanut käsityksen, että valtakausi on keskiaikainen rooleja käsittelevä palvelin, jossa perehdytään eri työnkuviin ja rooleihin.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä? - Cherrys__, Tupki

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen? - Pari kaveriani pelaa palvelimella, joten kiinnostuin itsekkin ideasta.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan? - Kaikki alkoi siitä, kun ryövärit väijytti minut ja otti vangikseen. Muutama tunti oli kulunut kun viimein heräsin ryöväreiden leiristä. He juhlivat ja joivat, ja aina ajoittain joku heistä tulisi sanomaan kuinka säälittävä olen, kun jäin kiinni siitä huolimatta vaikka olen taitava miekkamies. Tiesin että ennemmin tai myöhemmin minun olisi pakko suunnitella miten pakenen. Silloin se juolahti mieleeni, vankihäkin vartija oli erittäin juovuksissa, ja varmasti haluaisi puolustaa kunniaansa, jos sanoisin häntä huonoksi taistelijaksi. Ja niinhän minä tein, ja olin oikeassa. Hän käveli häkkiä kohti, umpivarmana itsestään, mutta ei tajunnut että häkin avaimet roikkui hänen taskustaan. Kun hän saavutti häkin, kumarruin ja nopeasti tartuin hänen avaimiin, ja iskin hänet tajuttomaksi. Pakenin ennen kuin kukaan huomaisi, mutta kuten moni asia elämässä, se ei ollut niin helppoa. He kuulivat tömähdyksen, kun se vartija jonka iskin tajuttomaksi osui maahan, ja lähtivät jahtaamaan minua. Pakenin lähellä olevaan metsään. Hetken juostuani katsoin taakseni, eivätkä rosvot olleet enää perässäni. Jatkoin matkaa, mikä tuntui ehkä neljältä tunnilta, kunnes satama häämötti näköpiirissä. Päätin lähestyä satamaa, jossa odotti laiva. Kysyin kapteenilta mihin laiva johtaa, ja hän vain vastasi "mantereelle, kauas täältä". Päätin nousta laivaan, koska epäilemättä rosvot olisivat vielä perässäni, ja haluaisivat kostaa. Joten uskon että mahdollisimman kauas tästä paikasta pääseminen olisi ainoa tapa selviytyä.

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata