sisäänpääsyhakemus

• Mikä on Minecraft-nimesi?
    -makemies

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
    -yksi

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa?
    -asiallinen käytös ja omassa roolissa pysyminen.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
    -valtakausi on roolipeli palvelin. Siellä kaikilla on oma asemansa ja roolinsa.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
    -en tunne muita.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
    -Aloin etsiä netistä minecraft roolipelejä niin löysin tämän ja kiinostuin tästä.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
    -olin köyhä ja laiska juoppo. Olin käyttänyt kaikki rahani alkoholiin. Olin yrittänyt jo monella tavalla saada töitä kotikaupungistani mutta tuloksetta. Aloin etsiä uutta elämää muualta salamatkustamalla laivoissa. Kiertelin ympäri maailmaa laivojen ruumissa piileskellen. Sitten päädyin kaupunkiin jossa oli isot muurit ja sotilaita vartioimassa muureja. Sotilaat huomasivat minut ja ja tulivat kysymään mistä tulen. kerroin että tulen kaukaa eikä minulla ole mitään. Sotilaat heittivät minut laivaan jossa oli paljon raskaasti aseistettuja sotilaita ja rumia likaisia köyhiä. Laivassa minut heitettiin ruumaan muiden köyhien sekaan. Ruumassa oli ahdasta ja epämukavaa. Kun meille tuotiin kuivaa leipää ja puhdasta vettä meille kerrottiin että nyt pääsemme paikkaan jossa meillä on mahdollisuus saada töitä ja rahaa. Tajusin että vihdoin saan sen mitä olen koko elämäni halunnut. Kun laiva pysähtyi, meidät vietiin ulos. Siten päädyin mantereelle.

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata