Sisäänpääsyhakemus

• Hei. Minun nimeni on PvPritari. Minä omistan yhden minecraft-tilin. Minun mielestäni tärkein sääntö on käyttäydy asiallisesti.
    Olen katsonut youtubest videoita Valtakaudesta ja olen saanut hyvän käsityksen siitä. Valatakausi on roolipelipalvelin. Leppakangas on minulle tuttu pelaaja Valtakaudesta. Minut sai hakemaan Valtakauteen Leppakangas.
    Tarina:
    Asuin Roihun kuningaskunnassa kuten muutkin sukulaiset ennen kuin he lähtivät uudelle mantereelle. Kuuluin mukaan Ritchwagenin sukuun, johon kuului myös Leppakangas ja AwesomeMiksu. Melkein koko muu suku oli lähtenyt uudelle mantereelle. En halunnut jäädä yksin kotiin, joten lähdin seuraavaan retkikuntaa mantereelle. Lepan raportin mukaan valkaman kylän merirosvot olivat upottaneet viime laivan sinne. Sen takia varasin aseita mukaan, mutta jätin aseet laivaan, koska en halunnut herättää liikaa huomiota. Olin retkikunnan kalastaja, joten otin mukaani vain ongen ja matoja. Retkikunnassa oli muitakin, ja laivamme lähti Holmin kaupunkia päin, joka sijaitsi mantereen eteläosissa Leppakankaan raportin mukaan.

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata