Armahdushakemus Tomatti

• Hei

Monet muistavat, kun jonkin aikaa sitten minä sain pysyvän porttikiellon Valtakauden palvelimelle. Syynä oli ”Salaisten alueiden lataaminen World Downloaderilla”. Salainen alue oli yksi Valtakauden rauniorakennuksista. Selvitin kyseisellä latauksella asioita, jotka olisin voinut selvittää pelinsisäisesti, tehden kokemuksesta loppukädessä hauskemman itselleni ja muille osallisille. Kuitenkaan en tehnyt näin, vaan menin aidan matalimmasta kohdasta.

Ymmärrän kyllä, miksi monet teistä eivät halua minua takaisin. Teillä ei ole mitään takeita siitä, ettenkö toistaisi näitä samoja tekojani. Haluan kuitenkin sanoa, että myönsin sääntörikkomukseni ylläpidolle, ja kadun kyllä tätä rikkomusta. En tiedä sitten, onko sanallani paljoakaan arvoa teille. Ymmärrän Dunlewin sekä Okatuksen vastuksen tälle hakemukselle, eikä tämäkään hakemus ole kuin vajaat kaksi kuukautta ensimmäistä uudempi. Minä en kuitenkaan World Downloaderia omistanut, vaan hyödynsin vain sillä saatuja tietoja. Olen kyllä samaa mieltä, että world downloaderin käyttö on vaikeasti huomattavissa, sekä rikkoo kaikkia roolipelin ideoita, ja tietoisesti rikoin tätä.

Heidi_R on myös oikeassa. Kyseessä oli merkittävä sääntörikkomus, enkä hakemuksessa vaikuttanut katuvan mitään. Tekojani kyllä kaduin, en olisi vaivautunut muuten muutamaa lausetta pidempää hakemusta kirjoittamaan. Kuitenkin jätin sen ilmaisematta, sillä en halunnut tehdä hakemuksesta turhan voivottelevaa tarinaa. Pahoittelen, mikäli annoin väärän vaikutelman tämän asian suhteen.

En nyt pyydä, että annatte välttämättä anteeksi, ainakaan välittömästi. Pyydän kuitenkin toista mahdollisuutta päästä pelaamaan valtakauteen, ja parhaani mukaan hyvittämään tekojani.

Kiitos.

• Vietin itse tunteja kierrellen samoissa rauniossa kuin sinä ja sitten tulet haxien kanssa viemään potin kotiin. Nyt pitäis saada unbanni vaikka sääntöjä on selkeästi rikottu ja vastaavia huijauskeinoja aiotaan käyttää jatkossakin.

Ylläpito päättää rangaistuksen mahdollisesta poistamisesta mutta omasta mielestäni tälläisellä esityksellä ei unbannia pitäisi herua missään nimessä.

• Tähän sellainen vähemmän tulenpalava kommentti:
    Säännöistähän löytyy tuo "huijaukset" kohta jossa sanotaan että ulkopuoliset apuvälineet ovat kiellettyjä, mutta siinä tarkennetut esimerkit ovat sellaisia että ne helpottavat palvelimella pelaamista suoraan, kuten tuo x-ray tai minimap. World downloader olisi hyvä tarkentaa siihen, koska se toimii ihan eri periaatteella eikä tuota nyt kuitenkaan hakkeroimiseksi voi verrata. Rehellisesti myönnetty ajattelemattomuus ja kokonaishaitta jäi aika pieneksi.

• Vähän kyllä Okan kanssa samoilla linjoilla. Ensin lataillaan linnoituksia jotta saataisiin valtava etulyöntiasema muihin pelaajiin jotka ovat oikeasti raunioita tutkineet, lataillaanko seuraavaksi sitten kokonaisia kaupunkeja jotta päästään tutkimaan piilopaikkoja? Kyseessä on vieläpä huijaus jonka käyttö on aika vaikea huomata.

Jos noin räikeästi rikkoo roolipelin kaikkia ideoita ja jo parissa viikossa tulee anomaan armahdusta, mielestäni voisi olla kyllä vielä jonkun aikaa lomalla.

• Mun mielestä sen verran iso sääntörikkomus kyseessä, ettei tarttis tulla takaisin. Juu, paljon jännää on palvelimella tapahtunut ja tapahtuu, ja nyt haluaisit kovasti päästä pelaamaan, mutta olisko pitänyt miettiä sitä ennen kuin lähdit rikkomaan sääntöjä? Et edes näytä katuvan mitään. Haluat vain takaisin, kun on uusia, suuria tapahtumia. Ei...

• Hakemusta muokattu.

• Eiköhän vanhan, hyvän pelaajan vois takasin päästää, eteenkin kun palvelimen pelaajatilanne on mitä on. Jos alkaa uudestaan pelleilemään, niin uudestaan banneihin vaan.

• Aivan naurettavaa. Rikotaan palvelimen ja ylipäätänsä roolipelin ideaa niin räikeästi kuin mahdollista ei edes esim. varastamistarkoituksessa vaan tutkimalla jotain helvetin palvelimelle generoituja linnakkeita joiden koko idea pohjautuu siihen että niiden tutkiminen olisi hauskaa - sitten selitellään armahdushakemuksessa vielä että "mutta kun toikin teki". Mitä hyötyä sä palvelimelle tuot, jos et osaa ton vertaa noudattaa sääntöjä tai ajatella kanssapelaajia tai roolipeliä?

Pelaajamääriin aivan turha vedota, ei sota ole ennenkään yhtä miestä kaivannut. Aivan järjetöntä touhua.

• @Dunlew en ainakaan itse huomannut hakemuksessani "mutta kun toikin teki" kohtia. Mikäli tarkoitat tuota "Minä en kuitenkaan World Downloaderia omistanut, vaan hyödynsin vain sillä saatuja tietoja" niin kyseisen lauseen tarkoitus ei ollut siirtää syytä pois omilta niskoiltani vaan sanoa, että minä en ole omistanut, enkä omista, World Downloaderia, eikä ole aikomukseni ladatakkaan sitä. Sen puoleen mitä hyötyä palvelimelle toisin, niin olin kyllä ennen banneja aktiivinen pelaaja, joka ei ihan tyhjänpanttinakaan seisonut. Toimin kuitenkin Holmessa useissa eri viroissa, mm. Valtakunnankansleri ja Kruununvouti.

Lisäksi ei mielestäni pelaajamääriin ole ihan turha vedota, Valtakauden sivut usein näyttävät tyhjää pelaajalistaa. En nyt väitä, että minä tulisin pelaamaan ja yhtäkkiä serveri elävöityy täyteen kukoistukseen ja kaikilla on hauskaa, mutta joskus se yhden pelaajan läsnäolo voi saada toisen pelaajan paikalle, ja sitten tasa toisen, ja sitä porukkaa alkaa pukkaamaan paikalle.

• Jeps, otetaan ihmeessä huijareita ja roolipelin ideaa ymmärtämättömiä koko palvelin täyteen niin pelaajien into pelaamiseen varmasti nousee.

Vaikuttaa jakavan niin paljon mielipiteitä että suurin osa pelaajista ei ainakaan näytä haluavan takaisin.

• Olen Meleen kanssa samaa mieltä. Minun mielestäni tämä oli väärin mutta virheistä oppii, uskon ettei jatka enää. Tomaatti oli aktiivisimpia pelaajia ja teki oikeesti töitä eikä istu pellon reunassa tuijotellen jotain saatanan linnunpelätintä

• minun mielestä tomaati teki väärin mutta virheistä oppii silti voisi olla bannätynä vielä pari viikoa kun banneistä on niin vähän aikaa mutta parin kuudauden päästä voisi päästä takasin

• Armahdushakemus hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata