Sisäänpääsyhakemus

• Minun Minecraft-nimi on AwesomeMiksu.
    Minulla on vain yksi Minecraft-tili.
    Minun mielestä Grief-Sääntö on tärkein.
    Olen saanut semmoisen käsityksen Valtakaudesta että se on roolipeli palvelin.
    Tunnen yhden Leppakankaan joka pelaa Valtakautta ja tunnen muita, jotka on hakenut Valtakauteen esim. PvPritari.
    Minä haen Valtakauteen, koska kaverini pelaa siellä ja on yksinäinen kun ei ole muita kavereita pelaamassa.

Tarinani
    Asuin Roihun Valtakunnassa, kuten koko muukin Ritchwagenin suku, ennen kuin muut suvustani lähtivät matkoilleen. Itse jäin Roihun Valtakuntaan, kunnes kuulin, että enismmäisen retkikunnan laiva oli uponnut. Minä sain kirjeen, jonka Kirjekyyhky toi. Kirjeen oli lähettänyt
    Leppakangas. Kirjeessä luki " Olen ainoa joka pääsi uudelle mantereelle. Täällä on hienoja valtakuntia ja viljelylle sopivia maita, tekemistä ja sivistystä tämä pieni mantere vielä kaipaa, ja siksi pyydän sinua että tulet tänne. Holmin kaupungin satamaan pääsee laiva, ja asun itsekkin siinä lähellä, voisit muuttaa sinne siellä on muutama asunto jäljellä. " Minä päätin lähteä mukaan uudelle mantereelle kohti tuntematonta ja jättää vanhan tutun Valtakunnan taakseni.

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata