Sisäänpääsyhakemus

• Hei. Minun nimeni on henkka193. Minä omistan kaksi Minecraft-tiliä, mutta vain toisella käytäjällä on Java.

Minun mielestäni tärkein sääntö on käyttäydy asiallisesti,ja olla kunnolla.
    Olen katsonut youtubesta videoita Valtakaudesta, olen siitä asti halunnut pelata sitä.

Mikä on Valtakausi? Valtakausi on roolipelipalvelin, hyvä semmoinen.

Minulle tuttuja pelaajia Valtakaudesta on PvPritari, Awesomemiksu, Misbale ja leppakangas.

Minut sai hakemaan Valtakauteen PvPritari ja Awesomemiksu.

Tarina:
    Asuin perheeni kanssa pikkukylässä. Halusin aina päästä seikkailemaan. Ja kun rikollisuus lisääntyi pikkukylässämme niin päätin että etsiä uuden ja paremman paikan päästä seikkailemaan ja kokea asioita. Tiesin kuitenkin että sitä ennen minun pitäisi lähteä koko mantereelta. Oli 15.4.2020 kun menimme perheeni kanssa kylän torille ostoksilla laituri oli näköetäisyyden päässä. Jatkoimme vähän aikaa matkaa kunnes tajusin nyt on se tilaisuus päätin ottaa ruokaa ja hypätä laivaan. Kunnes tajusin että laiva jysähti johonkin. Se oli haaksirikkoutunut ja nyt piti vain toivoa parasta. Sitten lähdin kiertämään laivaa, jospa löytäisin jotain. Mutta koko miehistö oli vain kadonnut. Odotin pari päivää että apua saapuisi, olihan minulla vain vähän ruokaa ja vettä. Sitten se aika koitti näin uuden laivan joka oli menossa pois päin vanhasta kylästä. Nyt oli minun hetki taas. Sain laivan Kapteenin huomion ja
    tajusin olen nyt seikkailussa missä minä halusin aina olla. Kun pääsin laivaan sain ruokaa ja vettä. Matkaa on enää jonkin kokoinen matka. Kiitin Kapteenia ja kysyin minne olisimme menossa hän vastaa manteerelle, jonne on noin päivän matka ja voit jäädä siellä. Nyt tiesin minne menisin ja se kuulosti upealta. Tälläistä seikailua oli odottanut ja nyt se toteutuu, ilman hengen menettämisen pelkoa tämä on se matka minne aina halusin.

• Toivon että pääsee läpi (Pekut ylös 🙂 )

• Kannattaisi kirjoittaa ihan itse sisäänpääsyhakemus eikä kopioida sitä sanasta sanaan PvPritarin hakemuksesta.

• Sori lähetin väärän hakemuksen. Nyt se on se oikea ja toivon että menee läpi.
    Korjasin sen eli lähetin aluksi väärään hakemuksen. PvPritarin tarina piti olla vain pohjana aluksi mutta sitten päätinkin otaa tekoon ihan kokonaan itse tehdä.

• @henkka193 hakemuksessasi on aika paljon kirjoitusvirheitä esim. pikku kylä on yhdyssana eli sen pitäisi olla pikkukylä. Joissain lauseissa sanajärjestys on outo. Pisteiden ja pilkkujen jälkeen tulee väli ja, joissain sanoissa on liikaa kirjaimia esim. matereeele pitäisi kirjoittaa "mantereelle". Hakemuksen idea ja tarina on kuitenkin ilman virheitä ihan hyvä. Suosittelen, että korjaat nuo kirjoitusvirheet ja voit halutessasi muuttaa joitain sanoja kuten lähin kirjakieleen eli lähdin. Mutta muuten hakemus on ihan hyvä.

• emppu juu kiitos korjaankin noi heti ja se oli mun aksenti se lähin on esi tätä mun murreta mutta korjaan sen

• @henkka193 Juu ei mitään. Ja ymmärrän hyvin tuon aksentti asian.

• Nyt saa yp taas tarkistaa uudeleen.

• Bannattu

Tämä viesti poistettiin!

• Onkos tietoa että koska nuo sisäänpääsyhakemukset katsotaan.

• Aika sotkuinen hakemus... Kannataisi järjestellä asiat.

• Arvostan sitä, että oot jaksanut kirjoittaa kunnollisen pituisen tarinan, mutta siinä on todella paljon kirjoitusvirheitä ja se on myös tosi vaikealukuista. En voi tietää, ootko vain sen verran nuori vai onko sulla ongelmia kirjoitettavan tekstin kanssa, mutta toivoisin, että koittaisit vielä lukea sun tarinaa läpi ja korjailla pahimpia virheitä. Tsemppiä. 🙂

• @Heidi_R no se on 08 että ikä ei nyt isoin este pitäisi olla

• Nyt on muokattu.

• @henkka193 hakemuksesi näyttää nyt jo aika hyvältä!

• kirjoitettava teksti mulle on vaikeaa juu ja vähän toi missämä sun nii puhutaan eri murteela niin kaikki jotka ei asu taala lapissa ei ehkä ymmärä totaniin hyvin

• teksti korjattu

• Bannattu

Tämä viesti poistettiin!

• :DD en ole 9v

• @Jesse Suosittelen vaihtamaan palvelinta saman tien jos ei rakentava palaute maistu. Toisten hakemusten solvaaminen on aivan järjetöntä, jos omassa hakemuksen tarinassa ei ole edes yli 15 sanaa. Voisitte nyt oikeasti molemmat lopettaa toisten haukkumisen!

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata