Navigation

Valtakausi

• Rekisteröidy
    • Kirjaudu
    • Hae
    • Kategoriat
    • Viimeisimmät
    • Tagit
    • Suositut
    • Käyttäjät
    • Ryhmät

Sisäänpääsyhakemus

Hyväksytyt sisäänpääsyhakemukset
    14
    44
    739
    Ladataan lisää viestejä
    • Vanhimmasta uusimpaan
    • Uusimmasta vanhimpaan
    • Eniten ääniä
    Vastaa
    • Vastaa aiheeseen
    Kirjaudu sisään voidaksesi vastata
    Tämä aihe on poistettu. Vain käyttäjät, joilla on aiheen hallintaoikeudet, voivat nähdä sen.
    • henkka193
      henkka193 Viimeksi muokannut henkka193

Hei. Minun nimeni on henkka193. Minä omistan kaksi Minecraft-tiliä, mutta vain toisella käytäjällä on Java.

Minun mielestäni tärkein sääntö on käyttäydy asiallisesti,ja olla kunnolla.
      Olen katsonut youtubesta videoita Valtakaudesta, olen siitä asti halunnut pelata sitä.

Mikä on Valtakausi? Valtakausi on roolipelipalvelin, hyvä semmoinen.

Minulle tuttuja pelaajia Valtakaudesta on PvPritari, Awesomemiksu, Misbale ja leppakangas.

Minut sai hakemaan Valtakauteen PvPritari ja Awesomemiksu.

Tarina:
      Asuin perheeni kanssa pikkukylässä. Halusin aina päästä seikkailemaan. Ja kun rikollisuus lisääntyi pikkukylässämme niin päätin että etsiä uuden ja paremman paikan päästä seikkailemaan ja kokea asioita. Tiesin kuitenkin että sitä ennen minun pitäisi lähteä koko mantereelta. Oli 15.4.2020 kun menimme perheeni kanssa kylän torille ostoksilla laituri oli näköetäisyyden päässä. Jatkoimme vähän aikaa matkaa kunnes tajusin nyt on se tilaisuus päätin ottaa ruokaa ja hypätä laivaan. Kunnes tajusin että laiva jysähti johonkin. Se oli haaksirikkoutunut ja nyt piti vain toivoa parasta. Sitten lähdin kiertämään laivaa, jospa löytäisin jotain. Mutta koko miehistö oli vain kadonnut. Odotin pari päivää että apua saapuisi, olihan minulla vain vähän ruokaa ja vettä. Sitten se aika koitti näin uuden laivan joka oli menossa pois päin vanhasta kylästä. Nyt oli minun hetki taas. Sain laivan Kapteenin huomion ja
      tajusin olen nyt seikkailussa missä minä halusin aina olla. Kun pääsin laivaan sain ruokaa ja vettä. Matkaa on enää jonkin kokoinen matka. Kiitin Kapteenia ja kysyin minne olisimme menossa hän vastaa manteerelle, jonne on noin päivän matka ja voit jäädä siellä. Nyt tiesin minne menisin ja se kuulosti upealta. Tälläistä seikailua oli odottanut ja nyt se toteutuu, ilman hengen menettämisen pelkoa tämä on se matka minne aina halusin.

Sogruwu 1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa -3
      • henkka193

Toivon että pääsee läpi (Pekut ylös 🙂 )

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa -3
        • stniklas
          stniklas Viimeksi muokannut

Kannattaisi kirjoittaa ihan itse sisäänpääsyhakemus eikä kopioida sitä sanasta sanaan PvPritarin hakemuksesta.

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 0
          • henkka193

Sori lähetin väärän hakemuksen. Nyt se on se oikea ja toivon että menee läpi.
            Korjasin sen eli lähetin aluksi väärään hakemuksen. PvPritarin tarina piti olla vain pohjana aluksi mutta sitten päätinkin otaa tekoon ihan kokonaan itse tehdä.

• Emppu.456
              Emppu.456 Viimeksi muokannut

@henkka193 hakemuksessasi on aika paljon kirjoitusvirheitä esim. pikku kylä on yhdyssana eli sen pitäisi olla pikkukylä. Joissain lauseissa sanajärjestys on outo. Pisteiden ja pilkkujen jälkeen tulee väli ja, joissain sanoissa on liikaa kirjaimia esim. matereeele pitäisi kirjoittaa "mantereelle". Hakemuksen idea ja tarina on kuitenkin ilman virheitä ihan hyvä. Suosittelen, että korjaat nuo kirjoitusvirheet ja voit halutessasi muuttaa joitain sanoja kuten lähin kirjakieleen eli lähdin. Mutta muuten hakemus on ihan hyvä.

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 1
              • henkka193
                henkka193 Viimeksi muokannut

emppu juu kiitos korjaankin noi heti ja se oli mun aksenti se lähin on esi tätä mun murreta mutta korjaan sen

Emppu.456 1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa -3
                • Emppu.456
                  Emppu.456 @henkka193 Viimeksi muokannut

@henkka193 Juu ei mitään. Ja ymmärrän hyvin tuon aksentti asian.

• henkka193

Nyt saa yp taas tarkistaa uudeleen.

• Jesse
                      Jesse Bannattu Viimeksi muokannut

Tämä viesti poistettiin!
                      • henkka193

Onkos tietoa että koska nuo sisäänpääsyhakemukset katsotaan.

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa -4
                        • Sogruwu
                          Sogruwu Viimeksi muokannut

Aika sotkuinen hakemus... Kannataisi järjestellä asiat.

• Heidi_R
                            Heidi_R Viimeksi muokannut

Arvostan sitä, että oot jaksanut kirjoittaa kunnollisen pituisen tarinan, mutta siinä on todella paljon kirjoitusvirheitä ja se on myös tosi vaikealukuista. En voi tietää, ootko vain sen verran nuori vai onko sulla ongelmia kirjoitettavan tekstin kanssa, mutta toivoisin, että koittaisit vielä lukea sun tarinaa läpi ja korjailla pahimpia virheitä. Tsemppiä. 🙂

Misbale 1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 3
                            • Misbale
                              Misbale @Heidi_R Viimeksi muokannut

@Heidi_R no se on 08 että ikä ei nyt isoin este pitäisi olla

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa -2
                              • henkka193

Nyt on muokattu.

Misbale 1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa -2
                                • Misbale
                                  Misbale @henkka193 Viimeksi muokannut

@henkka193 hakemuksesi näyttää nyt jo aika hyvältä!

• henkka193

kirjoitettava teksti mulle on vaikeaa juu ja vähän toi missämä sun nii puhutaan eri murteela niin kaikki jotka ei asu taala lapissa ei ehkä ymmärä totaniin hyvin

• henkka193

teksti korjattu

• Jesse
                                        Jesse Bannattu Viimeksi muokannut

Tämä viesti poistettiin!
                                        Misbale 1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa -10
                                        • henkka193

:DD en ole 9v

• Misbale
                                            Misbale @Jesse Viimeksi muokannut

@Jesse Suosittelen vaihtamaan palvelinta saman tien jos ei rakentava palaute maistu. Toisten hakemusten solvaaminen on aivan järjetöntä, jos omassa hakemuksen tarinassa ei ole edes yli 15 sanaa. Voisitte nyt oikeasti molemmat lopettaa toisten haukkumisen!

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 5
                                            • First post
                                              Last post