Sisäänpääsyhakemus

• Mikä on Minecraft-nimesi?

Elekku

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?

Yksi

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa?

Mielestäni tärkein säänöt on grieffaus. Se tekee vain pelaajille huonon pelikokemuksen ja pahamielen.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Millainen palvelin se on?

Sain Valtakaudesta erittäin hyvän kuvan. Siellä on kuulemma monia hienoja ominaisuuksia ja asioita, jotka tottakai kiinnittivät minun huomioni palvelimeen.

Tunnetko muita, jotka pelaavat valtakaudessa? Jos tunnet, niin keitä?

Tunnen ainakin yhden, Pepezkun.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?

Valtakauteen minut sai hakemaan kaverini Pepezku. Olen kauan jo etsinyt hyvää Minecraft roolipelipalvelinta. Kun Valtakaudesta kuulin ja sen mahtavista ominaisuuksista, en malttanut odottaa mennä kirjoittamaan hakemusta palvelimelle.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

Elekku oli köyhä maanviljelijä, joka ansaitsi elantonsa rankalla työllä viljapelloilla. Hän asui pienessä satamakylässä veljensä Pepezkun kanssa. Elekun palkka kului aina vain ruokaan ja veljensä velkoihin. Elekku halusi auttaa veljeänsä veloissaan, mutta Pepezku vain aina humaltuneena hankki lisää velkoja. Elekku oli kyllästynyt veljensä auttamiseen ja halusi aloittaa uuden elämän jossain muualla. Eräänä päivänä Elekku oli kuullut, että veljensä oli suututtanut baarissa velanperijänsä ja oli pelästyneenä ostanut viimeisillään rahoillaan laivamatkan. Elekku näki tässä uuden mahdollisuuden uuteen elämään ja päätti seurata veljeään. Hän osti itse laivamatkan ja lähti teille tietämättömille.

• Sisään vaan!

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata