Sisäänpääsyhakemus

• Hei olen Misbale!
    Minulla on tällä hetkellä vain yksi tili eli tämä Misbale.
    Minun mielestä tämän servun tärkein sääntö on asiallinen kielenkäyttö, sillä itse olen muilla servereillä huomannut miten ärsyttävää on kun palvelimella on suolaisia pelaajia.
    Olen saanut tätä palvelinta tutkiessa sen että täällä saat aidon roolipelillisen kokemuksen. Ja niin sanotun (aidon) minecraft kokemuksen. Ja valtakaudessa minulla on monia tuttuja edellisiltä palvelimilta. Heihin kuuluu: Awesomemiksu, PvPritari ja leppakangas.
    Tässä palvelimessa minua kiinnostaa lähinnä aito roolipelaaminen ja aito keskiaikainen tunnelma.

Tarina

Asuin roihun valtakunnassa, aivan kuten muukin Ritchwagenin suku. Eräänä myrskyiseenä päivänä serkkuni Awesomemiksu purjehti luotani ja jätti jälkeensä tyhjän kylän. Se oli viimeinen silaus! Lähden Miksun jalan jälkiä pitkin tuntemattomaan. Otan mukaani sukuni perintökalleuden isoisäni miekan. Sen avulla voin matkustaa turvallisesti vielä jäljelle jääneiden sukulaisteni luokse. Jätän jälkeeni tutun ja turvallisen mantereen ja lähden etsimään uusia seikkailuja. En tiedä minne matkani loppujen lopuksi vie, mutta se selviää tulevaisuudessa.

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata