Sisäänpääsyhakemus

• Mikä on Minecraft-nimesi?
    Minecraft-nimeni on Eem.

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
    Omistan vain yhden Minecraft-tilin.

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa?
    Mielestäni tärkein sääntö on Grieffaamista koskeva sääntö. Grieffaaminen aiheuttaa aina toisille pahan mielen, ja sellainen on tärkeää saada kitkettyä palvelimelta pois.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
    Käsitykseni mukaan, valtakausi on pitkälle kehitetty roolipelipalvelin. Siellä on hierakinen yhteisö, sekä tietysti juuri Valtakauteen kehitetty tarina.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
    Tunnen muutaman pelaajan eräältä toiselta roolipelipeliyhteisöstä. Tuntemieni pelaajien nimet ovat Sogruwu, Leppakangas, AwesomeMiksu, PvPritari sekä MisBale.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
    Pelaan paljon roolipelimuotoisia pelimuotoja, ja olen kokenut roolipelaaja. Haluaisin päästä osaksi juuri tähän tarinaan, ja palvelimeen, jota on jaksettu ja pystytty kehittämään todella pitkälle. Valtakausi on onnistunut luomaan juuri minulle kiinnostavan tarinan ja yhteisön, ja haluaisin todella olla mukana kokemassa kaiken sen, mitä Valtakausi pystyy minulle tarjoamaan.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
    En tiedä alkuperääni, se on salattu. Minussa elää kuitenkin legenda, joka kertoo salaisen tarinan esi-isistäni:

On olemassa muinainen maailma, maa jossa Suuret kuninkaat elivät. Tässä muinaisessa maassa, kaikkien tietämättömissä, suurien vuorten takana eli pienen pieni erakkokansa. Moni tähän kansaan syntyneistä, yritti tavoitella aina jotakin erittäin kunnianhimoisesti, mutta kukaan ei koskaan huolinut ketään kylästä työläisekseen. Niimpä siis kaksi kylän asukasta, mies ja nainen, Maria ja Noah päättivät tehdä lapsen, jonka he viimeisillään heittivät laivaan. Silloin maa tuhoutui...

Legendan mukaan, olen siis viimeinen toivo, joka matkalla ollessaan on varttunut ja kasvanut. Esi-isiemme viimeinen lapsi..

• Hakemusta muokattu seuraavasti: Lisättiin lause "Tuntemieni pelaajien nimet ovat Sogruwu, Leppakangas, AwesomeMiksu, PvPritari sekä MisBale." Ja poistettiin sitä edeltänyt lause, jonka tieto tuntemistani henkilöistä oli virheellistä.

• Ekkö tunne mua }:-C

• Tunnen Valtakaudesta varmasti monia pelaajia... En kuitenkaan tiedä kaikkia, ketkä siellä pelaavat, ja täten olis turha päivittää listaa koko ajan, kun niitä uusia tunnettuja tulee koko ajan lisää.

• Nyt tiiän miks näin moni tuttu pelaa tääl (se on vähän mun syyt)

• näkee tutuja herra valtionkansleri

• Katsotaanko näitä hakemuksia vain tiettyinä päivinä? Mietin vain, kun ohjeissa lukee "Muutaman päivän kuluessa", että pitääkö jo tuota rueta kohta muuttelemaan?

• Ei varmaan tarvitse, tuolla pitäisi päästä sisään.

• No siis oon saanut käsityksen että ne katotais viikon loppusim

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata