Sisäänpääsyhakemusten spammiminen

• Oon pahoillani, et kirjoitan tänne, mutta tälle ei yksinkertaisesti oo mitään fiksumpaa paikkaa. Nyt ihan tosissaan Henkka ja toverit. Foorumeiden niin kutsutut viralliset aiheet, kuten sisäänpääsyhakemukset ynnä muut vastaavat aloitukset eivät ole yleisiä keskustelupalstoja. Olisi hyvän käytöksen, yleisen järjestyksen sekä helppolukuisuuden edellyttämää jättää ne turhat viestit pois täältä, ellei kyse ole nimenomaan offtopicin tai muun höpötyksen aiheesta. Valtakaudella on esimerkiksi oma Discord-serveri, jossa voi sitten chatata sydämensä kyllyydestä.

• Ja tässä vielä semmosta että minä olen ollut suurimilta osiltani asiallinen tuolla niitä on kritisoivia juttuja hyvällä tavalla ja sitten toi jesse tuli sinne ja siinä vaiheesa se oli menoa .Tämöisiin asioihin voi lähetää ihan yksityis viestiä ja sitä ei enää kannata muistella eleimua sitten liikaa hauku tai ärsytetä.Esim tässä käsketiin tapaa itseni ja kavereillani sanotiin samaa

• Ja tässä vaikutaase että olen ollut koulukiusttu mutta vahva niin ennyt jaksais enää noita kiusaaji

• Kannatan Heidiä ehdottomasti asiassa!
    Ja henkka, vaikka olisitkin asiallinen, olisi hyvä silti, ettei keskustelu riistäydy. Voit antaa ylläpidolle mahdollisuuden hoitaa tehtävänsä!

• onneksi se ei nyt kunnola riistäytynyt ja otin rauhassa vielä

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata