Sisäänpääsyhakemus

• Mikä on Minecraft-nimesi?
    Minun Minecraft-nimeni on Jaskapvp2.

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
    Minulla on yksi Minecraft-tili.

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
    Minun mielestäni Valtakauden tärkein sääntö on käyttäydy asiallisesti, koska kukaan ei tykkää kiusaamisesta ja ärsyttämisestä.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
    Olen saanut valtakaudesta positiivisen käsityksen. Valtakausi on todella roolipelillinen serveri joka sijoittuu fiktiiviselle mantereelle 1600-luvulla.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
    Kyllä, tunnen Norppa65:n.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
    Kaverini Norppa65 kehui palvelinta ja kertoi siitä. Sen jälkeen minä innostuin Valtakaudesta.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
    Kävelin kotikaupunkini torilla, kunnes huomasin ilmoituksen kaupungintalon seinässä. Siinä luki, että tutkimusmatkalle haettiin merimiehiä. Matkalle piti hakea kaupungintalolta, joten tallustelin sinne. Siellä ilmoittauduin matkalle. Sain tietää, että laiva lähtee ylihuomenna. Kävelin kotiin olin innoissani matkasta. Seuraavana päivänä kävin hyvästelemässä kaverini. Ja vihdoinkin tuli se päivä, kun pääsen matkalle. Tallustelin satamaan ja aloin miettiä mitä sillä tutkimusmatkalla tapahtuu. Laiva odotti satamassa ja kävelin lankkusiltaa pitkin laivaan. Ja parin tunnin kuluttua laivan köydet irroitettiin laiturista ja laivan purjeet nostettiin ylös. Purjehduskeli oli hyvä sillä hetkellä oli navakka myötätuuli. Ja matka sai alkaa!

• Hyvä hakemus! Toivottavasti pääset pelaamaan.

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata