Sisäänpääsyhakemus

• Mikä on Minecraft-nimesi?

Nimeni on torvi.

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?

Minulla on yksi tili.

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa?

Grieffaaminen on kiellettyä. Jos sitä ei olisi, niin palvelimella olisi ärsyttävä pelata, kun talosi tai farmisi tuhottaisiin koko ajan. Myös maiseman tuhoaminen on rasittavaa, kyseessä on kumminkin roolipelipalvelin.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?

Roolipelipalvelin. Pidän itse roolipelistä ja olen ennenkin sitä pelannut. Olen myös kuullut, kun muutama henkilö on sitä mainostanut, joten kiinnostuin tänne hakemaan.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?

Tunnen. Esimerkiksi LimeSauruksen, Sogruwun, Elekun, Pepezkun, Possumies26, MisBalen, Eemin, Jesen, AwesomeMiksun ja PvPritarin.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?

Roolipeli. Myös moni tuntemani henkilö täälä pelaa, joten sekin herätti kiinnostukseni.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

Olipa kerran kylä, jossa asui Torven suku. He olivat jo olleet esi-isistään asti rikkaita ja pitivät seikkailuista. Osa oli korkeita valtion virkamiehiä, osa taas vain halusi nauttia elämästä kalastamalla, seilailemalla merellä ja osa vain halusi olla. Suvun nuorin jälkeläinen, Torvi kuuli isältään kaukaisesta mantereesta, jonne oli lähdössä laiva. Torvi oli innoissaan. Uusi seikkailu oli odottamassa. Hänen molemmat vanhenmat innostui ajatuksesta myös. Mutta heillä oli ongelma. Laiva oli viimeinen mantereelle menevä laiva ja se oli lähdössä päivän kuluttua. Heidän ongelmansa oli että satama oli melkein kahden päivämatkan päässä. Torvi kumminkin tiesi oikotien satamaan. Kylän lähellä oli vuori, jonka läpi sanottiin menevän tunneli. Mutta tunnelissa huhuttiin asuvan barbaareja. Torvi ja hänen isänsä oli molemmat hyviä taistelioita ja Torvi oli erinomainen käyttämään jousipyssyä. He pakkasivat tavaransa nopeasti, ottivat rahaa mukaansa ja lähtivät matkaan hevosilla. Matkalla he törmäsivät barbaareihin ja syntyi pieni kahakka. Torvi sai yhden nuolen jalkaansa, mutta hän pystyi jatkamaan matkaa. Satamaan päästyään he nousivat laivaan ja lähtivät seikkailuun.

• Hakemusta muokattu.

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata