Sisäänpääsyhakemus

• 1.Nimi: Olvertti
    2.1
    3.Tärkein minun mielessä on grieffaus.
    4.Todella kehittynyt roolipeli palvelin
    5.En tunne sitä mutta se kertoi tämän serverin ja hänen nimi on Charle358
    6.Olipa kerran perhe jonka vanhemmat lähtivät ulkomaille. Vanhemmat jättivät lapsensa kotia, koska retki oli heille liian vaarallinen. Matkalla Lapsen vanhemmat näkivät Valtakausi mantereen ja he innostuivat ja lähtivät tutkimaan sitä tarkemmin. Matkalla isolle portille lapsen vanhemmat näkivät isoja ja kauhistuttavia sotureita. Lapsen vanhemmat menivät katsomaan ja totesivat, että tämä paikka näyttää liian vaaralliselta joten he lähtivät takaisin kotia huolehtimaan lapsistaan. Myöhemmn lapsen vanhemmat lähtivät mielenkiinnosta uudelleen tutkimaan valtakausi mannerta ja jäivät sinne. LOPPU

• Muokkaa hakemusta siten, että kopioit hakemuspohjan ja vastaat suoraan siihen, niin että kysymyksetkin näkyvät, ei pelkät vastaukset. Älä kopioi toisen hakemusta, vaan tee oma, niin sinulla on mahdollisuus päästä pelaamaan.

• aika tylsä hakemus omasta mielestä kuulostaa joltain ekaluokkalaisen kirjoittamalta tarinalta

• Kirjoitapa eri tarina kuin Charlella. Ne on täysin samat.

• @AlePallo2 Jos olet yhtään lueskellut foorumeita, niin huomaat mitä viimeksi kävi kun joku uusi tulokas kommentoi toisen hakemusta negatiiviseen sävyyn. Sen takia hän ei päässyt serverille pelaamaan. Eli toisin sanoen sanomani oli vain se että ei kannata haukkua toisten hakemuksia, ellet itse ole päässyt läpi

• @Heidi_R mistä löydät onko sama käytkö kaikki vanhat hakemukset läpi koska en itse muista millainen tarina minulla oli.

• @Misbale en ollut haukkumassa ketään sanoin vain mielipiteeni

• @AlePallo2 Vähän ilkeästi ilmaisit... Jos haluat antaa rakentavaa palautteta niin annat rakentavaa palautetta, ei tarvitse haukkua, ja minusta tuo oli enemmän haukkumista kuin mikään mielipide... Minustakaan hakemus ei ole kauhean hyvä, mutta en minäkään hauku... Mutta jätetään tämä turha draama tähän... Kiitos.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata