Sisäänpääyhakemus

• Mikä on Minecraft-nimesi?
    RageNaakkka
    Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
    1
    Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
    grieffaus tai murtautuminen
    Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
    olen saanut semmosen käsityksen että se olisi aika keskiaikainen roolipeli palvelin
    Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
    en tunne
    Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
    haluisin pelata minecraftia suomalaisessa roolipeli palvelimessa
    Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
    minä olin töissä pankissa kaukaisessa maassa. Olin siellä laskemassa rahoja enkä saanut kuin huomat pari senttiä rahaa päivässä, joten päätin että jonain päivänä vielä ryöstän sen pankin. No kun tämä päivä koitti niin juoksin ulos pankista säkillinen kolikoita mukana, mutta en päässyt pitkälle ja vartijat olivat jo ympärilläni jolloin heitin kolikot ilmaan ja juoksin laivaan, enkä silloin edes vielä tiennyt minne olin menossa.

• hakemusta muokattu

• Hieno hakemus! Tarinastasi ainakin tykkään kovasti, koska se on hauska, kekseliäs ja eroaa paljon muiden tarinoista. Mutta hakemuksen hyväksymisen jouduttamiseksi, suosittelisin, että tarkistat vielä yhdyssanat, isot kirjaimet, pisteet, pilkut ja muut lopetusmerkit. Vielä viimeisenä muistutuksena, että tarinan piti olla vähintään 70 sanaa. Onnea hakemukseen!

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata