Ylläpidon tiedotteet ja ohjeet



  • Ylläpidon viralliset linjaukset ja ohjeet
    Tästä viestiketjusta löydät aina ylläpidon viimeisimmän linjauksen allaolevista asioista.

    Sääntörikkomukset
    Kun ylläpito huomaa sääntörikkomuksen, annetaan siitä tekijälle joko kirjallinen varoitus tai porttikielto palvelimelle. Porttikiellot ovat aina elinikäisiä, mutta niiden poistamista voi anoa foorumeilla, jos niiden koetaan olevan virheelisistä syistä annettuja.

    Sääntörikkomusten uhrien korvaukset
    Alustavasti ylläpito ei korvaa sääntöjä rikkoneen pelaajan tekemiä vahinkoja. Apua ja erilaisia tukia voi hakea pelinsisäisesti esimerkiksi muilta pelaajilta, yhteiskunnilta tai yhteisöiltä.

    Bugi-ilmoitukset ja niiden korvaukset
    Bugi-ilmoitukset tulee tehdä foorumeille tai lähettää yksityisviestillä ylläpidolle. Mikäli huomaamasi bugi on vakava, älä laita sitä julkisesti, jotta sen väärinkäytöltä vältytään. Ylläpito ei alustavasti korvaa bugissa menetettyjä tavaroita tai omaisuutta. (vrt. Sääntörikkomusten uhrien korvaukset)

    Ylläpito
    Palvelimen ylläpito ei puutu yhteiskuntien ja muiden pelinsisäisten järjestelmien toimintaan, joten älä pyydä ylläpidolta esimerkiksi ammattinimitystä tai muuta roolipelillistä toimintaa. Näissä asioissa kannattaa lähes aina kääntyä alueiden johtohenkilöiden puoleen.

    Sisäänpääsyhakemukset
    Sisäänpääsyyn liittyvät ohjeet löytyvät sille varatulta alueelta foorumeilla. Muut pelaajat saava kommentoida uusien pelaajien hakemuksia ja antaa heille vinkkejä, joiden avulla he voisivat parantaa hakemuksiaan. Kaikki sisäänpääsyhakemukset tulee aina ohjata niille varatulle alueelle. Jos sisäänpääsyhakemusta ei ole hyväksytty muutamaan päivään, älä mainitse asiasta ylläpidolle vaan paranna hakemustasi ja varmista että se on ohjeiden mukainen. Jatkuva yksityisviestien lähettäminen ei edistä hakemuksen hyväksymistä.


Kirjaudu sisään voidaksesi vastata