Sisäänpääsyhakemus

• Mikä on Minecraft-nimesi?
    eemunni
    Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
    Vain yksi
    Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa?
    Käyttäydy asiallisesti :3
    Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
    Pitkään kehitteillä oleva roolipeli minecraft servu josta kuulin pari päivää sitten kahdelta kaveriltani
    Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
    Juurikin minun kaksi kaveriani joilta kuulin tästä palvelimesta
    Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
    Kiinnostus roolipeli servereihin ja myös kaverini ovat kehuneet tätä hyväksi palvelimeksi
    Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
    Asuin ennen rauhaisessa suurkaupungissa perheeni kanssa. Olin noin 5-vuotias, kunnes sota syttyi minun ja toisen kaupungin välillä. Isäni oli upseeri joten hän joutui lähtemään sotaan mukaan. Äitini puolestaan joutui ensiapuun sotarintamalle, joten jäin yksin isoveljeni kanssa kotiin. Vanhempamme olivat varanneet meille ruokaa juuri ennenkuin sota oli syttynyt, joten sitä riitti vain pariksi päiväksi ennekuin isoveljeni joutui menemään ulos hakemaan sodan keskelle ruokaa. Kaksi päivää myöhemmin tajusin, että isoveljeni ei enää palaa takaisin ja päätin lähteä pois kaupungistani etsimään uutta kotia. Heitin vaatteet päälleni ja lähdin kävelemään pois päin kaupungista ja huomasin rannalla laivan, joka vie uudelle mantereelle joten päätin mennä tutkimaan sitä lähempää. Paikalla oli vähän ihmisiä, jokseenkin rikkaampia kuin perusperheet. Päätin kokeilla onneani ja soluttauduin johonkin perheeseen ja toivoin, etteivät he huomaisi mitään. Kävi tuuri ja vartija eikä perhe huomanneet minua heidän seassaan. Heti kun olin päässyt laivan sisään hiivin pois perheen seasta ja menin varastoon piilottelemaan siksi aikaa kunnes laiva saapui päämääräänsä. Yritin unohtaa menneet ja miettiä mitä uusia muistoja tulen näkemään uudella mantereella.

• Aika hyvä hakemus. Kannatan pääsyä!

• @eemunni Kannatan hyväksymistä

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata