Sisään pääsy hakemus

• Mikä on minecraft-nimeni? Minun minecraft-nimi on THErealAdo.
    Kuinka monta minecraft-tiliä minulla on?Minulla on vain yksi minecraft-tili.
    Mikä on mielestäni tärkein sääntö valtakaudessa?Tärkein sääntö minun mielestäni on grieffaus.
    Tiedän omasta kokemuksesta,kun minut on grieffattu monella muulla serverillä.
    Minkälaisen
    Minkälaisen käsityksen olen saanut valtakaudesta? Kavereiltani olen kuullut paljon hyvää serveristä ja olen saannut käsityksen että se on roolipeli/seikkailupeli.
    Tunnenko muita jotka pelaavat valtakaudessa? Tunnen erään pelaavan kaverin serverillä,hänen nimensä on Awesomemiksu.
    Mikä sai sinut hakemaan valtakauteenHalusin hakea valtakauteen trailerin takia ja seikkailupeli kokemuksen toivossa.
    Tarina:
    Olin matkalla isäni kanssa englantiin hänen risteilijällään,mutta kesken matkan saapui yllättävä ja odottamaton myrsky joka huuhtoi laivan mennessään.Minä ja isäni selvisimme,mutta epäonneksemme koko muu miehistö oli hukkunut laivan mukana.Olimme isän kanssa ajelehtineet monta päivää pelastusveneessä ja olimme todella uupuneita.Isä huomasi että ruoka ja vesi alkoi hiipua ja tiesi ettei siitä riittäisi meille molemmille.Hän aikoi ampua itsensä veneestä löytyvällä aseella pelastaakseen minut.Yritin estää,mutta liian myöhään.Hän oli kuollut.Monta päivää ajelehdin merellä ja sitten heräsin autiolta saarelta.Vannoin isäni muiston kautta että aion tehdä hänet ylpeäksi ja selviytyä hengissä.

• laita ne kysymykset puolet puuttuu vastaukset kyllä on mut niitten ne kysymykset

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata