sisäänpääsy hakemus

• Minecraft nimeni on Stevekunkku.

Minulla on vain yksi minecraft käytäjä.

Munin mielestä tärkein sääntö on varastamis säänto koska se estää sen että joku vain varastaa jonkun vuosien työn.

Valtakausi on minun mielestä roolipeli palvelin jossa pelaataan muiden kansa, eläydytään rooliin ja ennen kaikea pitämään hauskaa.

En ikävä kyllä tunne muita Valtakaudessa pelaavia mutta olen hyvä tutustumaan ihmisiin.

Haen valtakauteen koska harrastan poytä roolipelaamista mutta koska koronaviirus estää sen pelaamisen ajatelin pelata netissä minecraft roolipeliä
    ja serverinne on super hienon näköinen.

Olipa kerran Stevekunkku niminen kaupias josta kaiki pitivät ja hän oli kilti kaikille tai niin luultiin sillä hän oli todelisuudessa isoa rikolis järjestöä pyöritävä rikolinen. Hän oli erikoistunut murhiin ja jokainen joka oli hänen tiellä löytyi seuraavana päivänä kuolleena. Mutta kaikeen kyllästyy aikanaan Stevekunkku halusi jotakin uuta. Kun hän kuuli uudesta maasta hän pääti muutaa sinne ja aloitaa elämän uudestaan, mutta kysymys kuuluu pysyyko hän kaidalla polulla vai pyöritääko hän kohta taas rikolis ketjua?

(Huom jos joku on tehnys samalaisen hakemuksen niin en ole lukenut muiden hakemuksia jotta en saisi niistä liian samanlaisia ideoita)

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata