Tautien yleisyys

• Mielestäni ylipäätänsä taudit, ja etenkin rutto ovat liian yleisiä ja lähes kaikki kuolemat palvelimella tapahtuvat näiden seurauksina. Itsellä ollut tänään jo neljästi rutto, ja muilta kuulin että kuollut jopa yhdeksän kertaa päivän aikana ruttoon. Sen yleisyyttä voitaisiin vähentää huomattavasti, ja lisäksi tehokkaita keinoja taudin välttämiseksi. Sillä rottien ja mobien välttäminen ei vieläkään poista tautid saamisen riskiä juurikaan yhtään. Tämä tautien määrän yleisyys syö kaikkia, varsinkin materiaalien kerääjiä. Sillä onhan työ nyt mahdotonta kipeänä, eikä silloin voi tehdä käytännössä mitään taudin aikana. Toivoisin että tähän tulisi jokin systeemin muutos, ja mieluiten muiden pelaajien mielipiteet otetaan vastaan. Tämä oli vain minun mielipide asiaan liittyen.

• Tämä. Itselläkin ollut tänään ainakin kolme kertaa rutto ja se tuntuu vain tulevan tyhjästä. Äskenkin heräsin vain sängystä, ja alkoi heti väsyttää ja särkeä päätä.. juomani vesi on ollut puhdasta ja en ole liikkunut tarttuneiden lähellä. Ihme tauti.

• Siihen voisi myös tulla jonkin sortin parannuskeinoja, kuten yrttejä tai lääkkeitä.

• Kyllä. Näin on.

• kyllä ruton saanti mahdolisuuta pitäisi pienentää olen ammatiltana renki ja joudun tekemään töitä keskellä rottia sairastun päivässä ruttoon noin 6 kertaa

• Taudinaiheuttajien määrää ja tarttumisriskiä pienennetty. Vastustuskyvyllä on kuitenkin yhä yhtä tärkeä rooli kuin ennenkin. Taudit eivät koskaan tule tyhjästä ja kannattaakin miettiä mistä olisit voinut saada taudin niiden ilmaantuessa.

• Tosijjaan tarttumisriskiä vois ehkä hieman säätää, sanotaan vaikka että pienentää 5x. Kuolin tossa aamulla ruttoon, sitten sain kaks kertaa peräkkäin jonkun paskataudin josta tosin selvisin ja nyt oon kuollu tässä tunnin sisään kaksi kertaa johonkin eri tautiin. En ole kauheemmin tapaillut muita pelaajia, syönyt olen vain leipää, pihviä ja marjoja, juonut kiljua, olutta ja jotain jokivettä enkä ole ottanut mobeilta hittiä tms. Vastustuskykyjuttu näyttäis ainakin olevan hömppää kun tauteja on erilaisia ja suurin osa niistä näyttäis olevan kohtalokkaita.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata