Sisäänpääsyhakemus

• Mikä on Minecraft-nimesi?

Minecraft nimeni on Hirviopilvi.

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?

Minulla on 1 minecraft tili.

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa?

Minun mielestä tärkein sääntö on grieffausta koskeva sääntö.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?

Olen saanut sellaisen käsityksen Valtakaudesta että se on hyvin kehittynyt roolipelipalvelin.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?

En tunne muita jotka pelaavat Valtakaudessa

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?

Hain Valtakauteen koska pidän roolipelipalvelimista ja Valtakausi näytti todella hyvältä roolipelipalvelimelta

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

Olipa kerran kylä jossa asui Pilven suku. Koko suku piti seikkailuista. He olivat kertoneet suvunsa nuorimmalle jäsenelle Hirviopilvelle lukuisista seikkailuista jossa olivat olleet mukana. Hirviopilvi ajatteli että kun hän olisi vanhempi hän olisi mukana myös monessa seikkailussa. Yhtenä päivänä Hirviopilven ja hänen vanhempien talossa syttyi iso tulipalo joka lopulta levisi koko kylään. Hirviopilvi oli ainoa joka pääsi pakoon. Hän juoksi laiturille otti veneen ja alkoi soutaa pois päin kylästä. Hän oli soutanut keskellä merta jo 4 päivää. Hän oli nääntymässä nälkään kun hän näki laivan.
    Hän yritti saada laivan huomaamaan hänet ja onnistui lopulta. Hän pääsi laivan kyytiin ja kertoi kapteenille mitä hänelle oli käynyt. Laivassa hänelle annettiin ruokaa ja vettä. Kapteeni kertoi laivan menevän kaukaiselle mantereelle nimeltä Valtakausi. Hirviopilvi tiesi että tästä tulisi seikkailu!

• Kiinnostava tarina. Sisään vain.

• uusia pelaajia tarvitaan ja sisään vain hyvä tarina

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata