Sisäänpääsy hakemus

• Mikä on Minecraft-nimesi?
    punahattu
    Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
    1 ja joskus pelaan kaverin omistamalla tililä
    Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
    ei ole tärkeempää sääntöä kuin muut kaikki ovat yhtä tärkeitä
    Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
    mukava ihana roleplay serveri jossa ei kannata rikkoa servua
    Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
    kyllä ninjaanas
    Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
    kaverini ninjaanas ja tykkään roleplaystä
    Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

Jim Krahm on 34 vuotias mies joka oli ennen kauppias ja siksi on hyvä kaupna käviä ja kuuli että valtakausi nimisellä saaristo alueella olisi hyvä ryhtyä kauppiaaksi mutta laiva matkalla jokin ei mennyt kun jim odotti on kuin muuttunut mies hän ei olekkaan kauppias vaan on ryhtynyt väärälle puolelle ja asustelee ihmisten takana piilossa saako häntä takaisin enään hyväksi vai onko jokin mennyt lopullisesti vialle ja onko hän sittekin kauppias ? siitä saat ottaa selvää jos kiinnostaa. jopa sinä normaali ihminen saatat olla seuraava uhri jollekin asemasi ei kiinnosta jos olet tiellä siinä missä jim:in pitää tehdä no et ole enään kauaan

[tää ei ollu varmaa tarpeeks pitkä mut iha sama toivottavvasti riittää ja toi nyt ei kerro miten jim pääty tonne mutta kertoo tausta tarinan :)]

• Nyt on pakko sanoa, etten saanut mitään selkoa tarinasta. Voisitko korjailla sitä? Saisi myös olla sen pituinen, kuin kuuluu. 🙂

• tarina on aika sekava ja jä vähän liikaakin saman kaltanen kun mulla oikeestaan mulla on melkein sama mutta väärin päin sanoisin silti sisään oon lukenut huonompiakin tarinoita

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata