Sisäänpääsyhakemus

• Sisäänpääsyhakemus

Mikä on Minecraft-nimesi?

• tuplaAA (Tämä tulee toivottavasti muuttumaan lähitulevaisuudessa)

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?

• 5 , joista käytän vain kahta.

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)

• Asiallinen käytös, sillä siihen sisältyy se, että kunnioitetaan toisia ja palvelimen sääntöjä, ei käytetä bugeja ja muita exploitteja.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?

• Käsittääkseni tämä on vähän sivistyneempi Minecraft-roolipeli palvelin, jossa on paljon kustomoituja asioita.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?

• Kyllä, Jipe001, Caltri ja eemunni

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?

• Kuulin kavereilta asiasta. Heti, kun näin trailerin olin kiinnostunut.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

• Elämäni on ollut synkkä, täynnä seikkailua ja käänteitä. Vanhempani jättivät minut vauvana kaupungin kadulle. Kasvoin adoptiovanhempien luona 11-vuotiaaksi, mutta sitten ryövärit tunkeutuivat kotiimme varastamaan isän arvopapereita, molemmat adoptiovanhempani... kuolleita, sillä iskäni puolustautui aseella, ryövärit, olivat vain nopeampia. Asustin sen jälkeen heidän 20-vuotiaan poikansa kanssa. Hänellä ei mennyt hyvin, upotti hän surunsa alkoholiin, ryhtyi liian väkivaltaiseksi. Jotenpa päätin yhtenä yönä karata ja lähteä omille teilleni... ilman mitään. Olen siitä lähtien kierrellyt maailmaa, matkustanut jäniksenä laivailla suurkaupunkista toiseen. Matkani varrella olen kartuttanut paljon kokemusta ja tietoa. Monesti on minut yritetty tappaa, koska olen ylikuullut salaisia asioita. Juuri ennen kuin livahdin tähänkin laivaan, minua jahtasi 3 belgialaista roistoa, jotka suunnitelivat prinsessan kaappausta ja kuninkaan kiristystä. Laivalle, he eivät uskaultautuneet seurata minua, joten päätin jatkaa matkaa tuosta kaupungista uuteen. Laivan kyydissä välttelin ihmisiä ja piilouduin ruumaan tavaroitten sekaan, niinkuin tein yleensä, syöden mitä ikinä minulla oli mukana ja varastellen matkustajilta yöllä. Yön tullessa menin taas nukkumaan odottaen määränpäähän saapumista, nukahtaen, tietämättä minkälainen seikkailu minua odottaisi.

-Antti (Kana/tuplaAA)
    😊

• @Kana Äänestän hyväksymistä

• Minun mielestäni tämä on todella hyvä hakemus :3

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata