Sisäänpääsyhakemykseni

• Hakemuspohja:

Otsikko: Sisäänpääsyhakemus

Mikä on Minecraft-nimesi?
    Professori_laita

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
    1

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
    Grieffauksen kielto sääntö, koska mitä roolipelistä tulisi jos grieffaaminen olisi sallittua.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
    Valtakausi on roolipeli minecraft palvelin, jossa on paljon kiinnostavia lisättyjä ominaisuuksia.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
    En tunne ketään.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
    Tykkään roolipeli jutuista ja löysin valtakauden netistä sattumalta.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

Olin juuri herännyt ja noussut vuoteestani, kun oveani koputettiin puin nopeasti päälle ja juoksin kartanoni etuovelle. Kun avasin oven näin, että minulle oli toimitettu paketti. Suljin oven ja kävelin oleskeluhuoneeseen. Paketin yläosassa oli narunpätkä ja teksti "vedä tästä". Pohdin hetken, että oliko kyseessä ansa, kun kerran olin hankkinut itselleni lukuisia vihamiehiä. Kuitenkin rohkenin vetäistä narunpätkästä. Paketti alkoi avautua itsekseen. Kun paketti oli avautunut kokonaan löysin siitä keltaisen kuution, jossa oli luukku. Avasin luukun kuulin sihahduksen ja sitten kaikki pimeni. Kun heräsin olin saapunut kivestä tehtyyn kammioon. Kammion keskellä oli outo tuoli johon johti monia outoja osia. Kuulin takanani olevista portaista askelia. Eteeni astui henkilö, joka oli peittänyt kasvonsa mustalla naamiolla. Hän työnsi minut vasten tahtoani tuoliin ja vetäisi vivusta. Näin ympärilläni satamakaupungin. Kysyin vastaantulevalta mieheltä minne olin päätynyt. Hän ei näyttänyt ymmärtävän minun puhettani. Sitten hän huusi, jotain tuntemattomalla kielellä lähellä olevalle miehelle. Mies alkoi työntää minua laivaan vasten tahtoani.

• en tiedä olenko vaan tyhmä mutta en tajunut mitään tosta tarinasta jos siitä saisi vähän selkeämmän

• @stevekunkku Et sitten tainnut oppia vieläkään antamaan sitä rakentavaa palautetta?

• @Misbale rehelisesti veikaan että olen tyhmä enkä että tarina on huono koska en aina ole ihan välkyimästä päästä tajuamaan asiota

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata