sisäänpääsyhakemus

• Hakemuspohja:

Otsikko: Sisäänpääsyhakemus

Mikä on Minecraft-nimesi
    RED_KINQ11

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?

Minä omistan vain yhedn minecraft tilin

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)

jos kaikki griffaisi se olisin valtakaudenn loppu

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?

tämä on vanhan aikainen 1700-1600 luvun rooli peli olen saanut selville tettä tämä on ollut monen kiinnostus kohde

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?

tunne kaverini nimeltä tusse v yrittää myös tehdä sisään pääsyhakemusta

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?

halusin nähdä muitakin roolipelejä joten aloin etsiä muita roolipeli aiheisia palvelimia.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

hänet kindnapattii laivaan rosvouksen takia hänetpakotettiin mutttamaan poiskotoaan koska hän oli rosvo hänen elämänse liikkui hitaaammin kui laiva ja hän meinasi kuolla mutta päivän myöhemmin hänkuitenkin joutui haaksi rikkoon ja joutui lautalle hänen ruokansa oli kala häven juoman sa oli hiki 10päivää myöhemmin tuli toinen laiva he huomasivat hänet heottivat hanet kyytiin he antoivat ruokaa juomaan ja töitö ja sanoivat olemme menossa mantereelle niin mutta meninmme kahden saaren läpi ensin en sinmäinen oli autio saari mutta toinen oli kuningaskunta ensin mäisessä hekävivät hakemassa kookoksia ja vettä he löysivät myös luurankon ja miekan sitten hemenivät kuningas kuntaan myymään kookoset ja vettä vaatteita ja ostivat lastia sitten helähtivät mantereelle myrskyssa myrky tuho silaivan ja sankarimme ajelehti mantereen saarelle

• @RED_KINQ11 Edelleen olet kopioinut hakemuksesta ison osan Niimolta, ja lopettaisitko jo uusien aiheiden tekemisen tämä on jo aika varmaa ettet tule pääsemään läpi. Sillä et ole käyttänyt hakemuksiisi varmaan juuri yhtään aikaa kun lähes kaikki kopioitu muilta, ja sitten sen päälle vielä sekoitetaan foorumeita tekemällä jatkuvasti uusia hakemuksia. Jos jotain haluat parantaa niin ehdottomasti muokkaa tästä kokonaan ITSE TEHTY HAKEMUS. Ja korjaa kaikki kirjoitusvirheet...

• @Misbale missä olen muka kopioinut????

• @Misbale se on kirjotte tu aivan itse olet yksi iso paskiainen ja kuningas kunta on parepi kui sinä ja sun paskat kaverit

• @RED_KINQ11 Kaikki paitsi tarina on kopioitu.

• @Charle358 mutta kun olen smaa mieltä griffaamisesta ja tuhoamisesta ja mulla on vaan yks minetili ja tää on 1600 luku tarina

• @RED_KINQ11 kirjoita ne omin sanoin.

• @Charle358 done

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata