Sisäänpääsyhakemus

• Hakemusta muokattu
    1.Mikä on Minecraft nimesi?

Minecraft nimeni on X_Haarukka, ajattelin vaihtaa tulevaisuudessa simppelimpään.

2.Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?

Minulla on yksi Minecraft tili.

3.Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa?

Minun mielestäni tärkein sääntö on asiallisesti käyttäytyminen.

1. Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?

Olen saanut palvelimesta semmoisen käsityksen että siellä voi tehdä tehtäviä, seikkailla, Graindata, ja pitää kavereiden kanssaa hauskaa.

5.Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?

En tunne muita jotka pelaavat Valtakaudessa.

6.Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?

Minut sai hakemaan se kun katsoin Tubun videon jossa se katsoi trailerin ja sitten halusin itsekkin tulla pelaamaan.

1. Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

Hahmoni päätyi laivaan kun hän oli matkalla yhteen maailman suurimpaan kaupunkiin. Hänen päästyään kaupunkiin hän
    vuokrasi hotellin yöksi ja lähti torille kattomaan mitä siellä oli myytävänä. Vähän aikaa hän oli kerennyt kierrellä siellä kunnes rikkinäisissä vatteissa oleva parrakas mies tuli tarjoamaan hyviä kauppoja laivassaan. Hahmoni meni katsomaan niin sanottuja "hyviä kauppoja", laivalle päästyään he menivät ruumaan katsomaan myytävänä olevaa tavaraa. Hetken he niitä katsoivat mutta ennen kun hahmoni kerkesi huomata hänet kolkattiin.

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata