Sisäänpääsyhakemus

1. Minecraft nimeni on Lolazz

2. Minulla on vain yksi minecraft- tili

3. Mielestäni tärkein sääntö on ettei bugeja saa hyödyntää. Tämä siksi, että niiden hyödyntäminen voi helpottaa pelaamista liikaa ja on muille epäreilua.

4. Olen saanut Valtakaudesta sellaisen käsityksen, että se on hauska ja monipuolinen roolipeli serveri. Myös kaikki kustomoidut asiat kuulostavat todella mielenkiintoisilta!

5. Tunnen Valtakaudesta Julieww1525 ja Sannun.

6. Halusin hakea Valtakauteen, sillä nuo äsken mainitsemani henkilöt ovat hyviä ystäviäni ja haluan pelata heidän kanssaan. Myös itse serveri vaikuttaa hauskalta ja erilaiselta kaikkiin muihin servereihin verrattuna.

7. Aamuaurinko paistaa sisään sellini ikkunasta Miamilaisessa vankilassa. Viimeinen päivä ennen teloitusta sarastaa eikä pakosuunnitelmaa vielä ole. Kuulen vartioiden keskustelevan laivasta, joka on miehistöineen lähdössä etsimään mystistä suurta saarta, jota myös hylätyksi mantereeksi kutsutaan. Tämä laiva voisi olla mahdollisuuteni paeta kuolemantuomiota, mutta miten voisin päästä ulos vankilan alueelta kenenkään huomaamatta?

Iltapäivällä toinen vartijoista tulee hakemaan minut teloitusta varten, katselen ympärilleni enkä huomaa muita vartijoita olevan lähelläkään. Tajuan, että eihän minulla ole edes käsirautoja. Vartijan avatessa teloitushuoneen ovea, hän hieman hellittää otettaan minusta ja silloin saan otettua hänen aseensa. Lähden juoksemaan ulko-ovea kohden osoitellen samalla kaikkia vastaantulevia.

Ulos päästyäni laitan aseeni piiloon ja harhautan viimeisenkin vartijan, joka pysyttelee kintereilläni. Lähden kävelemään satamaa kohti niin kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan. Satamassa löydän laivan kapteenin, jolta saan luvan päästä mukaan laivaan sillä ehdolla että teen laivassa töitä. Laiva lähtee ja parin töitä täynnä olleen kuukauden jälkeen kuulen kapteenin huutavan: Tervetuloa muinaselle mantereelle!

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata