sisäänpääsyhakemus

• Minecraft nimeni on KSAXKAKS. Minulla on kaksi tiliä, toinen on nimeltään ksaxkakkonen. Mielestäni tärkeitä sääntöjä on paljon, mutta tärkein on grieffaaminen. Olen itse joutunut grieffaamisen kohteeksi se on todella turhauttavaa. Olen saanut valtakaudesta sellaisen kuvan että se on mukava rp palvelin. itse pelasin yhdellä rp palvelimella mutta se meni huoltokatkolle ,joten etsin muita ja löysin tämän. Luin wikiä hetken ja tajusin että tämä on paljon vanhaa parempi. En tunne mutta toivon että tulen tulevaisuudessa tuntemaan. Hain valtakauteen koska tykkään roolipelaamisesta paljon. KSAXKAKS (minä) oli juuri ja juuri toimeen tuleva kauppias toisella mantereella.11 Laskuja kuitenkin kasaantui paljon ja hän ajatteli että jos voisi muuttaa toiselle mantereelle ja aloittaa uuden elämän.27 Hän keräsi loput rahansa ja lähti laivalla matkaan etsimään uutta kotia.38 Laivalla oli rankkaa hänellä ei ollut varaa matkaan täysin joten hän teki siellä töitä.52 Eräänä päivänä merirosvo hyökkäsivät, hän oli sillä hetkellä ainoa kannen alla. Merirosvot surmasivat kaikki jotka olivat kannella ja ottivat viina lastin. onneksi hän oli piilossa. Hän oli yksin laivalla eikä osannut ohjata sitä, joten laiva haaksirikkoutui. lähellä näytti olevan ranta joten hän ui sinne turvaan. Tämä oli valtakauden mantereen ranta.

• ihan hyvä tarina (omasta mielestä).

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata