sisäänpääsyhakemus

• minun minecraft nimi on hyper100.
    omistan vain yhden minecraft tilin.
    minun mielestä tärkein sääntö on ei saa varastaa(koska en tykää kun tavarat katoaa).
    olen saanut valta kaudesta semmoisen käsityksen että se on mukava rooli peli palvelin.
    minulla ei ole tuttuja palvelimella
    minut sai hakemaan valtakauteen se kun näin valtakauden nettisivut ja luin ne(erittäin vakuuttava palvelin).
    minecraft tyyppini päätyi laivaan näin:
    ai että maalaisihmisen elämää. Kaikki on tänä vuonna mennyt napiin,vilja kasvaa,linnut laulaa,kalaa tulee kun siivillä. Olen hyper100 ihan tavallinen maalais teini,tykään kaikesta elämästä. Me täällä pienessä kylässä olemme kilttejä toisillemme,mutta on myös paha puoli... horna siellä on paholaisia jotka poltaa kyliä,ryöstää kunigas derionin kultia ja viljoja.
    Olemme tähän mennessä selvineet hornan hyökkäyksiltä ja toivomme että selviämme jatkossakin,mutta kylämme on kasvanut lähi aikoina paljon joten varojakin alkaa olemaan aika lailla. Kuningas yritää parhaansa mukaan suojata kyliä. Viime aikoina on löydetty portaalin rämiä ja osa on syttynyt joten hyökkäys voi olla oven takana. Hetkinen mitä tuolta kylä herran talolta kuuluu.
    lähden hiippailemaan lähemmäs,kauaksi en ehtinyt kun seinä räjähtää ja paholaisia kävelee ulos. Osalla valtavat taistelu kirveet osalla kaksi pukkoa ja lopuilla miekkoja. Pukko miehet lähtevät juoksemaan ympäri kylää ja heittelevät dynamiittia ympäri ämpäri ja polttavat taloja. Yksi tnt osuu minuun ja tajuni lähtee. Herään aavikolta jonkun kumman otuksen selässä en siinä tilassa tunnista mikä otus on kyseessä. Sammun uudeleen ja seuraavan keraan herään aivan vento vieraassa laivassa...

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata