Sisäänpääsyhakemus

• Mikä on Minecraft-nimesi?
    AatuMine

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
    Yksi, joka on AatuMine.

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
    Käyttäydy asiallisesti, koska ilman tätä sääntöä ei olisi ainakaan omasta mielestä mukava pelata palvelimella.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
    Roolipelipalvelin, jossa pelataan menneisyydessä mantereella ja palvelimella on paljon ominaisuuksia mitä normaalisti minecraftissa ei ole.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
    Ei tule kyllä ketään mieleen.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
    Olen pitkään jo halunnut hakea Valtakauteen, koska Suomesta ei tietääkseni paljoa tällaisia hyviä löydy ja Valtakaudessa on niin paljon siistejä ominaisuuksia.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
    Olin vielä lapsi ja asuin perheeni kanssa pienessä kylässä meren rannalla. Kylässä oli ollut jo satoja vuosia levotonta, mutta nyt oli mennyt jo todella vaaralliseksi. Rikolliset riehuivat, monet olivat todella köyhiä, taloja paloi ja sortui, joten monet ihmiset muuttivat pois ja minun perheenikin päätti muuttaa paikkaan, jossa olisi parempi olla. Mahdollisuuksia oli todella vähän ja me otimme vähät tavaramme ja lähdimme. Edessämme oli nyt suuri laiva, jolla pääsisimme ehkä kohti parempaa.

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata