Hallitsian poisto ylläpidon toimesta. "Säännöt"

• Tähän ketjuun ideoita jolla saamme serverillä epäaktiiviset hallitsiat pois.

• Mikään ei taida estää perustamasta uutta valtiota mikäli nykyiset eivät miellytä

• Serverillä oleva epäaktiivinen hallitsia pois ylläpidon toimesta.

• Ehdotan demokraattista äänestystä hallitsijoiden poistamisesta maagisilla taikavoimilla! Mikäli haluat hallitsijan pois, reagoi tähän viestiin yläpeukulla 👍 mikäli haluat että hallitsija jää, reagoi alapeukulla! 👎

• Miten olisi:
    Valtion hallitsijan tulee olla aktiivinen ja kehittää valtion toimintaa. Hallitsija voidaan erottaa virastaan ja valtion hallinto purkaa, jos kansalaiset ovat hallintoa vastaan.

• @Laetta keksi mun mielestä hyvän ehdotuksen, tosin epäselvyyksien välttämiseksi olis hyvä määritellä hallitsijan velvollisuudet vähän tarkemmin kuin "aktiivinen ja kehittää valtion toimintaa".

Hallitsijan erottaminen äänestyksellä voisi toimia myös, tosin ei varmaan yksinkertaisella enemmistöllä. Ylläpidon pitäisi tosin jotenkin päättää, kuka on minkin valtion kansalainen vaalivilpin estämiseksi. Myös alteilla äänestäminen pitäisi saada estettyä (no, niin vaikeaksi ettei kovin moni tee sitä).

• Melee69: Omistetaan Holmi, mutta ei osata johtaa sitä
    Pohjola: Ok, kaapataan valta.
    Holmi: Ei kun te kaappasitte vallan VÄÄRÄLLÄ tavalla! Halutaan sääntömuutos!
    Valtakausi: Ok, sääntö lisätty.

Holmi: Halutaan Holmi takaisin, kaapataan valta nyt!
    Pohjola: Ok, rikoitte itse pyytämiänne sääntöjä mutta ottakaas nyt kaupunkinne silti
    Sissit: Ok, me ei hyväksytä tätä mutta tehdään kompromissi ja otetaan demokratia käyttöön niin pääsette vaikuttamaan
    Holmi: Ei kun me halutaan SILTI johtaa tätä KOKONAAN itse! Lisätkää uusi sääntö sisseilijöitä vastaan kun me ei pärjätä sotilaallisesti edes metapelauksella!
    Valtakausi: Ei vitussa lisätä.

Holmi: Halutaan Pohjola itelle!
    Pohjola: Ok, senkus kaappaatte vallan jos kerran haluatte
    Holmi: No me epäonnistuttiin täysin mutta halutaan SILTI Pohjola! Tehkää sääntömuutos meidän eduksi!

Miksi Holmen asukkaiden logiikka on kuin päiväkoti-ikäisellä joka ei saa tahtoaan läpi?

• @Dunlew Ehdotetun sääntömuutoksen ei pitäisi vaikuttaa Pohjolaan millään tavalla. Pohjolan asukkaat eivät tietääkseni ole valittaneet hallitsijastaan, joten miksi ylläpidon pitäisi tehdä asialle mitään? Jos Holmessa ollaan tyytymättömiä, ei sen mun mielestä pitäisi vaikuttaa kuin korkeintaan Holmen hallitsijaan.

• @benskuFi Ok, miten pointti muuttuu olipa kyseessä Holmi tai Pohjola jonka valta vaihdetaan? Yhtään mikään seikka (sotilaallista heikkoutta lukuunottamatta) ei estä Holmen tyytymättömiä asukkaita nousemaan Holmen hallintoa vastaan vallankaappaukseen, ei siihen ylläpitoa tarvita.

• @Dunlew Okei, ymmärsin sun pointin hieman väärin. Olet aivan oikeassa, aseellinen vallankaappaus on aina mahdollisuus.

Ehkä pointti oli enemmänkin se, että pelaajien määrä ja aktiivisuus eivät näytä Valtakaudessa johtavan sotilaalliseen mahtiin. Ne ovat osoittautuneet itse asiassa aika epäolennaisiksi yksittäisiä isompia taisteluja lukuunottamatta. Jos halutaan, että pelaajien (tai alueen asukkaiden) enemmistö päättää palvelimen/alueen kehityksestä, voi olla hyvä miettiä uusia ideoita. Enemmistö pelaajista (minä mukaan lukien) ei ole erityisen hyviä PvP:ssä, ainakaan Valtakauden muutosten kanssa.

Monien mielestä nykyinen tapa toimia on varmasti myös hyvä tai ainakin ihan ok. Mun mielestä on ainakin hyvä, että keskustellaan... olivat syyt keskustelun aloittamiseen sitten mitkä tahansa.

• Holmi: Hallitsijat epäaktiivisia, pitäskö kaapata valta
    Pohjola: No mut lol oisitte saaneet ihan pyytämälläkin sen tuppukylän itellenne ! hah tyhmät!
    Sissit: Tää ei käy! tapetaan kaikki ja sit logataan servulta ulos kuten kaikki muutkin pelaajat

Heinäsirkat 2kk

Holmi: Hallitsijat epäaktiivisia, pitäskö kaapata valta

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata